Kategorie
Serie
O nas
Współpraca
Kontakt
Menu
Facebook
Twitter
Szukaj
Projekt tygodnia
Cotygodniowy cykl artykułów w ramach którego dzielimy się najciekawszymi projektami polskich twórców.
Merch Pepsi x ZIMNO — Projekt autorstwa Mikołaja Czarkowskiego
Inspiracje
Merch Pepsi x ZIMNO
Projekt autorstwa Mikołaja Czarkowskiego
Osobista ucieczka od perfekcji i funkcjonalności w projektowaniu — ODDIES Jacka Janiczaka
Inspiracje
Osobista ucieczka od perfekcji i funkcjonalności w projektowaniu
ODDIES Jacka Janiczaka
Estetyka, która inspiruje do ruchu — Identyfikacja studia pilatesu Poppy autorstwa Jakuba Stelmacha
Inspiracje
Estetyka, która inspiruje do ruchu
Identyfikacja studia pilatesu Poppy autorstwa Jakuba Stelmacha
Głowa źródłem pomysłów. — Selfbranding autorstwa Patryka Zaracha
Inspiracje
Głowa źródłem pomysłów.
Selfbranding autorstwa Patryka Zaracha
Skalowanie bez utraty charakteru — Pasibus z nowym brandingiem od BNA/
Inspiracje
Skalowanie bez utraty charakteru
Pasibus z nowym brandingiem od BNA/
Kalisz Ptaszyn Fest — Branding & Visual Identity autorstwa Jacka Janiczaka
Inspiracje
Kalisz Ptaszyn Fest
Branding & Visual Identity autorstwa Jacka Janiczaka
MONONI - Furniture for morning, afternoon & night — Identyfikacja wizualna autorstwa 2Rep.studio
Inspiracje
MONONI - Furniture for morning, afternoon & night
Identyfikacja wizualna autorstwa 2Rep.studio
„SWOBODNIE. BO TAK” — Kubota z nową identyfikacją wizualną od muflon studio.
Inspiracje
„SWOBODNIE. BO TAK”
Kubota z nową identyfikacją wizualną od muflon studio.
Design dla nawigacji z misją — Identyfikacja NaviWay od Motyw Studio
Inspiracje
Design dla nawigacji z misją
Identyfikacja NaviWay od Motyw Studio
Amerykański sprzęt campingowo-outdoorowy w polskim wydaniu — Identyfikacja wizualna BOC autorstwa Alana Kamińskiego
Inspiracje
Amerykański sprzęt campingowo-outdoorowy w polskim wydaniu
Identyfikacja wizualna BOC autorstwa Alana Kamińskiego
Milestone Group z nową identyfikacją wizualną — Rebranding autorstwa studia Type2
Inspiracje
Milestone Group z nową identyfikacją wizualną
Rebranding autorstwa studia Type2
Studio Tatuażu INKBLOT — Identyfikacja wizualna studia Roche
Inspiracje
Studio Tatuażu INKBLOT
Identyfikacja wizualna studia Roche
Gdy precyzja spotyka autorytet — Strategiczny rebranding Exact x Forestall Group od Third What
Inspiracje
Gdy precyzja spotyka autorytet
Strategiczny rebranding Exact x Forestall Group od Third What
Prawdopodobnie najpiękniejsza kawiarnia w Bydgoszczy — Identyfikacja wizualna WODA od FLOV STUDIO
Inspiracje
Prawdopodobnie najpiękniejsza kawiarnia w Bydgoszczy
Identyfikacja wizualna WODA od FLOV STUDIO
Więcej niż sprzedaż — Rebranding Sales&More od Wise People i Moth Studio
Inspiracje
Więcej niż sprzedaż
Rebranding Sales&More od Wise People i Moth Studio
Fonciary. Nieopowiedziana historia — Polskie projektantki krojów pisma w XX wieku
Inspiracje
Fonciary. Nieopowiedziana historia
Polskie projektantki krojów pisma w XX wieku
Imponderabilia Karola Paciorka w nowych szatach — Identyfikacja autorstwa Kingslayer Studio
Inspiracje
Imponderabilia Karola Paciorka w nowych szatach
Identyfikacja autorstwa Kingslayer Studio
Open Eyes Art Festival – sztuka różnorodności i kontrastu — Identyfikacja Joanny Tyborowskiej i Grzegorza Kwieka
Inspiracje
Open Eyes Art Festival – sztuka różnorodności i kontrastu
Identyfikacja Joanny Tyborowskiej i Grzegorza Kwieka
„Słodkiego pieskiego życia” — Identyfikacja wizualna DELIPSIE
Inspiracje
„Słodkiego pieskiego życia”
Identyfikacja wizualna DELIPSIE
Czy wiecie czym jest czas? — „Słowiańskie Koło Roku” - książka z ilustracjami Natalii Noszczyńskiej
Inspiracje
Czy wiecie czym jest czas?
„Słowiańskie Koło Roku” - książka z ilustracjami Natalii Noszczyńskiej
ME, MYSELF & TOUCH — Kampania promująca profilaktykę raka piersi z wizualnym oprawą WĘDZICKIEJ
Inspiracje
ME, MYSELF & TOUCH
Kampania promująca profilaktykę raka piersi z wizualnym oprawą WĘDZICKIEJ
Kolorowy kolaż na opakowaniu — Identyfikacja opakowań Kofimatik autorstwa Joanny Sieczko
Inspiracje
Kolorowy kolaż na opakowaniu
Identyfikacja opakowań Kofimatik autorstwa Joanny Sieczko
Sztuka precyzji w branży marki metalurgicznej — Identyfikacja wizualna Basara autorstwa Jerzego Zaręba
Inspiracje
Sztuka precyzji w branży marki metalurgicznej
Identyfikacja wizualna Basara autorstwa Jerzego Zaręba
Poprzednia strona
Następna strona
Poradniki
Teoria
Inspiracje
Materiały
Felietony
Wywiady
Recenzje
Aktualności
Informacje prasowe
Darmowe fonty z polskimi znakami
Inspirujące projekty Polaków
Trendy w tworzeniu stron internetowych
Skład długich dokumentów w InDesign
Darmowe materiały
Kolory w projektowaniu
Ciekawe linki
Inspirujące strony internetowe
Historia jednego projektu
Polski plakat na przestrzeni lat
Prelekcje z konferencji z GrafConf
W świecie papieru - uszlachetnienia w praktyce
Zarobki projektantów graficznych
Projekt tygodnia
Kategorie
Serie
O nas
Współpraca
Kontakt
Facebook
Twitter