Dokładnie 6 lat temu powstał Widelab, jednakże to właśnie teraz nadszedł czas na ponowne zdefiniowanie własnej tożsamości. Nie jest to rewolucja, ale kontynuacja, gdyż wartości oraz kultura organizacyjna wciąż pozostają te same.
Widelab to studio projektowe oraz developerskie, oferujące pomoc w zakresie designu, brandingu oraz developmentu dla scale-upów. Przez 6 lat pomogli ponad 120 firmom z 25 krajów rozwijać ich biznesy w oparciu o najwyższej jakości projekty UX/UI i najlepsze stacki technologiczne.
Nowa tożsamość z założenia ma być tlem. Główną rolę grają tutaj projekty. Sam ton of voice marki pozostaje przyjazny i momentami niekonwecjmonalny jednak dający również duży poziom bezpieczeństwa i zaufania partnerom.
Branding Widelabu nie jest oczywiście tylko niewidocznym tłem, znajdziemy tam mocne akcenty graficzne, wyrazistą typografię oraz dość mocno eksplorowany horyzontalny motion design. Celem rebrandingu jest realizacja jeszcze ciekawszych i innowacyjnych projektów dla prężnie rozwijających się przedsiębiorstw typu Scaleup oraz współpraca z osobami, które podzielają wartości takie jak: pro aktywność, empatia i kultura design-driven.
Art Director: Michał Parulski
Lead designer: Grzegorz Leśniewicz
Logo: Kuba Enzowski, Natalia Żerko
Brand guidelines: Grzegorz Leśniewicz
Landing Page: Grzegorz Leśniewicz, Piotr Kaźmierczak, Rafał Olbromski
Development: Ryszard Czernik
Motion: Leszek Jańczyk
Photography: Jacek Margol, Sylwester Ciszek