Borsog to marka producenta wielozadaniowego asystenta, który wspomaga pasjonatów w różnych dziedzinach. Pod postacią dość prostego wózka kryje się złożony system rozwiązań, które pomagają nie tylko w transporcie skomplikowanych elementów, ale czasem stanowią wygodne miejsce do… odpoczynku.
Identyfikacja wizualna BORSOG zaczęła się dla Studio Brandglow jeszcze na etapie prototypu, gdzie odpowiedzialni byliśmy za konsultacje w kwestii rozwiązań mających na celu zbudowanie efektywnego systemu opartego na autorskich rozwiązaniach.
W nazwie marki chcieliśmy oddać ideę nieustępliwości, solidności, sprawdzenia się w każdych warunkach i dążenia do wyznaczonego celu. Dlatego padło na… borsuka, który za sprawą swoich zdolności adaptacyjnych do otoczenia stał się idealnym patronem marki.
Identyfikacja wizualna marki BORSOG ze strony Studio Brandglow obejmowała ponadto: logo wraz z identyfikacją wizualną marki oraz koncepcję i projekt graficzny strony www.
Koordynacja i zarządzanie projektem ze strony BORSOG: Martyna Mrozowska, Pracownia EF
Sesja zdjęciowa: Łukasz Bera