Okładka artykułu Nowoczesna odsłona historycznej instytucji — Branding The Kosciuszko Foundation od TOFU Studio
Inspiracje

Nowoczesna odsłona historycznej instytucji

Branding The Kosciuszko Foundation od TOFU Studio

0

Założona w 1925 roku Fundacja Kościuszkowska promuje zacieśnianie więzi między Polską a Stanami Zjednoczonymi poprzez wymianę edukacyjną, naukową i kulturalną.

Przyznaje rocznie do 1 miliona dolarów stypendiów przyznawanych młodzieży i naukowcom z Polski i USA.

Promuje także szeroko polską kulturę w Ameryce poprzez organizację wystaw, koncertów i konkursów. Upamiętnia również postać samego Tadeusza Kościuszki - wybitnego generała, powstańca i bohatera obu narodów.Branding The Kosciuszko Foundation od TOFU StudioFundacja Kościuszkowska od zawsze w logo posługiwała się swoją pełną nazwą oraz skomplikowaną formą pieczęci z wizerunkiem Tadeusza Kościuszki. Ponieważ głównym celem była prostota wizualna i komunikacyjna, TOFU Studio postanowiło zbudować cały koncept marki w oparciu o powszechnie stosowany przez pracowników, fundatorów i ludzi związanych z fundacją skrót: theKF.

Poza znakiem głównym powstał też szereg elementów wspierających komunikację - łącznie z wersją pieczęci wywodzącą się wprost z obecnego znaku, stosowaną wyłącznie okazyjnie.

Całości identyfikacji dopełnia elastyczny Key Visual przypisany konkretnym sferom działalności samej fundacji

Art direction: Anna Małecka
Design: Anna Małecka
Design support: Anna Holik, Basia Kowal
Consultacy: Marek Skulimowski, Dominika Orwat, Anna Tarnawska
Web development: Marta Przyborowska, Jakub Przyborowski
Business: Daniel Naborowski
Client: The Kosciuszko Foundation

Branding The Kosciuszko Foundation od TOFU StudioBranding The Kosciuszko Foundation od TOFU StudioBranding The Kosciuszko Foundation od TOFU StudioBranding The Kosciuszko Foundation od TOFU StudioBranding The Kosciuszko Foundation od TOFU StudioBranding The Kosciuszko Foundation od TOFU StudioBranding The Kosciuszko Foundation od TOFU StudioBranding The Kosciuszko Foundation od TOFU Studio

Chcesz, aby Twój projekt znalazł się w kolejnym tekście z serii „52 tygodnie designu”? Nie czekaj - prześlij nam go na redakcja@grafmag.pl.

To może Cię zainteresować