„Oko introwertyka” jest to marka niezależnego fotografa architektury. Prace twórcy charakteryzują się minimalistyczną kombinacją geometrycznych budynków z dodatkiem subtelnych przejść totalnych o zróżnicowanej kolorystyce.
Logo jest uniwersalnym symbolem geometrycznym. Okrąg nawiązuje do motywu oka i obiektywu. Dodatkowy kształt obok „oka” przedstawia spust migawki w aparacie fotograficznym. Typografia składa się z dwóch słów podzielonych na 4 linie - symbolizuje to wielopiętrową architekturę budynku.
W strategii wizualnej zostały wykorzystane podstawowe kształty geometryczne, prosta geometryczna typografia oraz czytelna kompozycja z dużą ilością wolnej przestrzeni. Wszystkie te elementy w subtelny sposób dopełniają najważniejszy przekaz wizualny - portfolio prac twórcy.
O autorze: Mateusz Grad jest projektantem z ponad 10-letnim doświadczeniem specjalizującym się w projektowaniu tożsamości wizualnych oraz UI/UX. Jego celem jest tworzenie kreacji, które pomagają budować silny wizerunek marki, co przekłada się na realne korzyści biznesowe.