Mononi to marka meblowa skupiająca się na sprzedaży online. Produkty przygotowane przez doświadczonych i świadomych rozwoju branży właścicieli.
„Podnosząc doświadczenie marki i produktu naszego klienta, przeprowadziliśmy dwudniowe warsztaty obejmujące nazewnictwo, strategię marki i user flow użytkownika na potrzeby projektu e-commerce. Rezultat? Strategicznie opracowana tożsamość marki, która rezonuje z docelową grupą odbiorców i wzmacnia ogólne doświadczenie użytkownika, tworząc podstawy dla przyszłego sukcesu rynkowego.” - mówi Michał Ruchel, współwłaściciel 2rep.studio.
Opracowany branding i brand guide strategiczny pozwala na zrozumienie głównych aspektów marki przez wewnętrznych i zewnętrznych marketerów, fotografów, copywriterów, którzy opracowują content reklamowy.
MONONI - FURNITURE FOR MORNING, AFTER NOON & NIGHT
Główną koncepcją marki w komunikacji jest odniesienie się do ukrytego przekazu w nazwie, który rozwija go claim stanowiący nieodłączny standard dla produktów. Meble, które są w ofercie stanowią rytuał codzienności domownika:
- Morning - stoły do jadalni, przy których o poranku jemy śniadanie
- After Noon - po powrocie z pracy wypoczywamy na ulubione sofie i doznajemy chillu
- Night - szafki nocne, z których korzystamy aby postawić lampkę nocną i zanurzyć się z książką przed snem.
Zakres projektu:
- Warsztat: brandingowy i produktowy
- Naming + claim marki
- Identyfikacja wizualna (logo, brandguide, opakowania, key visual, szablony graficzne)
- UX/UI (projekt e-commerce)