Okładka artykułu Milestone Group z nową identyfikacją wizualną — Rebranding autorstwa studia Type2
Inspiracje

Milestone Group z nową identyfikacją wizualną

Rebranding autorstwa studia Type2

0

Grupa Milestone działa w branży nieruchomości i obejmuje kilka marek, w tym Milestone Real Estate, Milestone Construction i Milestone Development. Zajmuje się realizacją inwestycji mieszkaniowych i komercyjnych w Polsce i Hiszpanii oraz wdrażaniem nowych rozwiązań w budownictwie.

Za nową identyfikację wizualną odpowiada studio Type2, które pracowało nad systemami graficznymi dla takich marek jak HBO, Canal+, arte czy Nowy Teatr. Zmiana miała na celu lepsze dopasowanie wizerunku Milestone do skali działalności i planów rozwoju. „Potrzebowaliśmy identyfikacji wizualnej, która lepiej odzwierciedli nasz rozwój, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, oraz nasze ambicje. Nowa identyfikacja wizualna Milestone jest odświeżona, mocniejsza i bardziej dynamiczna, co doskonale oddaje nasze podejście do budowania – tworzenia przestrzeni funkcjonalnych, estetycznych oraz zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju. Współpraca z Type2 była naturalnym wyborem – ich profesjonalizm i kreatywność pozwoliły stworzyć wizerunek, który idealnie wpisuje się w nasz charakter” – powiedział Arkadiusz Kaliński, Prezes Zarządu Milestone Real Estate.

Nowa identyfikacja to zmienione logo, spójny system graficzny i przypisane do poszczególnych marek kolory. Główny element to symbol, który nawiązuje do idei work in progress. „Rebranding Milestone Real Estate był dla nas ciekawym wyzwaniem. W ramach nowej identyfikacji powstał symbol nawiązujący do idei work in progress, który w skondensowanej formie znaku graficznego odzwierciedla modus operandi firmy” – dodał Rafał Benedek, współzałożyciel Type2.

Milestone Group z nową identyfikacją wizualnąMilestone Group z nową identyfikacją wizualnąMilestone Group z nową identyfikacją wizualną

Identyfikacja opiera się na prostych formach i konsekwentnej typografii. Nowy system graficzny jest stosowany w materiałach cyfrowych i outdoorowych. Strona internetowa, przygotowana w ramach rebrandingu, została zaprojektowana z myślą o intuicyjnej nawigacji i spójności wizualnej. „W czasach, gdy komunikacja wizualna odgrywa kluczową rolę w budowaniu marki, spójna i wyrazista identyfikacja wizualna jest niezbędnym elementem sukcesu. Nowa tożsamość marki Milestone Real Estate nie tylko spełnia aktualne potrzeby firmy, ale również wspiera jej dalszy rozwój na rynku krajowym i międzynarodowym. W projekcie zależało nam na uwypukleniu wartości dodanej, charakterystycznej dla nieszablonowego sposobu działania Milestone” – skomentował Filip Zagórski, współzałożyciel Type2.

Milestone Group z nową identyfikacją wizualnąMilestone Group z nową identyfikacją wizualnąMilestone Group z nową identyfikacją wizualną

To może Cię zainteresować