Powrót kultowego Pepsi Twist na sklepowe półki stał się pretekstem do stworzenia limitowanego merchu, który łączy w sobie charakterystyczny styl marki ZIMNO i cytrynowy smak nowej odsłony napoju. Za projekt zimowych akcesoriów odpowiada Mikołaj Czarkowski, a efektem tej współpracy są czapki i skarpetki dostępne wyłącznie w ramach konkursu organizowanego przez Pepsi w Żabce.
Głównym celem projektu było zaprojektowanie atrakcyjnego merchu, który nie tylko odda charakter marki i energię kampanii promującej powrót Pepsi Twist, ale też będzie spójny z estetyką ZIMNO. Kluczowe było połączenie luźnej komunikacji i zimowej estetyki z elementami, które subtelnie nawiązują do cytrynowego smaku napoju.
W ramach współpracy powstały dwa projekty - zimowa czapka oraz skarpetki - dostępne w dwóch wariantach kolorystycznych: niebieskim i czarnym. Bazą dla czapki stał się model „Marian” od ZIMNO, wzbogacony o cytrynowe elementy.
Skarpetki i czapki nawiązują do motywu cytryny - symbolicznego dla powrotu Pepsi Twist - zarówno poprzez kolorystykę, jak i charakterystyczne akcenty graficzne. Finalnie merch stał się ciepłym, jakościowym dodatkiem, idealnym na zimowy sezon.
Merch był dostępny wyłącznie w ramach konkursu organizowanego przez Pepsi w Żabce (19-27 lutego 2025). Projekt łączył funkcjonalność i charakterystyczny dla ZIMNO styl, tworząc rzeczy, które grzeją i dobrze się noszą.
Autorem projektu jest Mikołaj Czarkowski.