Kofimatik to marka kawowa, której początki sięgają 2020 roku i są ściśle związane z pasją jej założyciela, Mateusza Rembiszewskiego. Jego przygoda z kawą rozpoczęła się w 2012 roku i szybko przerodziła się w głębokie zaangażowanie w świat speciality coffee.
Kofimatik to nie tylko kawa: oganizują warsztaty, szkolenia i eventy związane z kawą, pomagają w otwieraniu kawiarni i dobraniu profesjonalnego sprzętu. Marka współpracuje z doświadczonymi dostawcami ziarna, co gwarantuje, że kawa w ich ofercie pochodzi ze zrównoważonych źródeł i jest najwyższej jakości.
Zadaniem Asi było wprowadzenie koloru i dynamiki do etykiet kaw Kofimatik, które wcześniej były utrzymane w minimalistycznej formie i kolorystyce. Kolaż z kolorowych, papierowych elementów okazał się być idealnym środkiem do oddania złożoności smaku i aromatu kaw speciality.
Z własnoręcznie wyciętych kształtów stworzyłam dwie serie ilustracji: część z nich jest abstrakcyjna i jest moją interpretacją aromatów charakterystycznych dla danego ziarna. Druga cześć, bardziej przedstawieniowa, nawiązuje do krajobrazu z regionu pochodzenia konkretnej kawy - mówi autorka - Joanna Sieczko.