Okładka artykułu YOU ONLY CUT ONCE, jak projektować dla brandów i nie stracić duszy — Beata Śliwińska na GrafConf 2019
Teoria

YOU ONLY CUT ONCE, jak projektować dla brandów i nie stracić duszy

Beata Śliwińska na GrafConf 2019

0

Beata, to projektantka multidyscyplinarna z doświadczeniem agencyjnym, ilustratorka, visual designerka. Zajmuje się szeroko pojętą kulturą wizualną, brandingiem wydarzeń, projektami w kulturze modyfikacji graficznych i collage artu. Prowadzi wykłady i warsztaty graficzne, projektuje dla kultury, sztuki, branży modowej (Reserved, Medicine), muzycznej (Spotify) i klientów komercyjnych.

Beata podczas swojej prelekcji przedstawiła różnice pomiędzy pracą dla siebie, a kolaboracją ze średniej wielkości firmami i markami na poziomie globalnym, instytucjami czy tworzeniem na potrzeby magazynów.

A więcej filmów z konferencji GrafConf znajdziesz na naszym kanale na YouTube.

To może Cię zainteresować