Okładka artykułu Jednorożec na rynku krypto — Identyfikacja 21.co od Jerzego Zaręby
Inspiracje

Jednorożec na rynku krypto

Identyfikacja 21.co od Jerzego Zaręby

0

21.co zostało stworzone jako firma-matka dla marki 21shares - najbardziej znanego start-upu w branży kryptowalut w Szwajcarii.

Pomysł narodził się gdy założyciele postanowili poszerzyć swoją działalność poza dwie pierwotnie istniejące marki - Amun Tokens oraz wyżej wymienione 21shares.

Pierwotnym założeniem i celem powstania firmy 21.co było zebranie wszystkich marek pod jednym dachem razem z ofertami pracy, uporządkowanie komunikacji w takich miejscach jak LinkedIn (gdzie pracownicy w CV wrzucali sobie różne nazwy w zależności od tego, którą marką głównie się zajmowali), stworzenie jednego źródła informacji na temat całej firmy (co było istotne z punktu widzenia inwestorów) jak i zwiększenie świadomości na temat tego, że wszystkie pod-marki należą do jednej spółki.

W październiku 2023 kierownictwo postanowiło zamienić 21.co z firmy macierzystej w markę posiadającą własną linię produktów finansowych, co skutkowało aktualizacją strony i identyfikacji wizualnej. Pomimo tego oryginalny kierunek wizualny stanowi nadal ciekawy case projektowania nieszablonowej identyfikacji firmy matki.

W ramach projektu powstało logo, styl ilustracji wraz z key visualem, zestaw patternów, księga znaku ze szczegółowymi wytycznymi, strona internetowa, zestaw szablonów na social media, animacje promujące markę w sieci oraz elementy wystroju i wyposażenia biur w Zurychu i Nowym Jorku.

Autor: Jerzy Zaręba, Yeah-G Design.

Identyfikacja 21.co, Jerzy Zaręba

Identyfikacja 21.co, Jerzy Zaręba

Identyfikacja 21.co, Jerzy Zaręba

Identyfikacja 21.co, Jerzy Zaręba

Identyfikacja 21.co, Jerzy Zaręba

Identyfikacja 21.co, Jerzy ZarębaIdentyfikacja 21.co, Jerzy ZarębaIdentyfikacja 21.co, Jerzy ZarębaIdentyfikacja 21.co, Jerzy ZarębaIdentyfikacja 21.co, Jerzy ZarębaIdentyfikacja 21.co, Jerzy Zaręba

To może Cię zainteresować