Adrianna Hirsz to polska twórczyni internetowa prężnie rozwijająca swoją działalność opartą o kanały social media. Za pomocą codziennej komunikacji uczy jak odpowiednio wykorzystywać Instagram, aby dotrzeć do swoich grup docelowych i przyciągnąć odbiorców.
Głównym problemem projektowym, który został zidentyfikowany na początku prac projektowych był brak spójności wizualnej. Marka nie posiadała pełnej identyfikacji przez co przygotowywanie codziennej komunikacji było również bardzo czasochłonne.
Pomysł na identyfikację wizualną marki oraz znak graficzny został zainspirowany szybkością świata social mediów. Logotyp swoją formą pokazuje, że da się w tym zmieniającym się świecie odnaleźć, a wskazówki i szybkie social mediowe tipy przekazywane przez Adriannę mogą być proste jak pstryknięcie palcami.
Język wizualny składa się z energetycznych kolorów oraz uproszczonych geometrycznych kształtów, które dzięki wysokiemu kontrastowi wyróżniają markę wśród innych treści. Ważna jest również zmienność kompozycji, skali oraz dynamiki elementów.
Wizerunek w nowej odsłonie jest odważny, bezpośredni, a co najważniejszy oryginalny i przyciągający uwagę. W skład prac nad identyfikacją wchodziły szablony oraz ikony, które ułatwiają codzienne tworzenie treści.
Makaki to niezależny kreatywny duet projektowy, który tworzą projektantki: Marta Miągowska i Karolina Włodarczyk. Zajmują się projektowaniem identyfikacji wizualnych, znaków graficznych oraz stron internetowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży graficznej codziennie wspierają małe marki w tworzeniu najbardziej skutecznych komunikacji. Proponują rozwiązania, które sprawiają, że stworzone przez nie projekty nie tylko przyciągają oko odbiorców, ale przede wszystkim odzwierciedlają strategię, cele marek i ich wartości.