Okładka artykułu Drugi kurs Warsaw Design Lab — Branding: O zamawianiu, tworzeniu i wdrażaniu identyfikacji wizualnych
Informacje prasowe

Drugi kurs Warsaw Design Lab

Branding: O zamawianiu, tworzeniu i wdrażaniu identyfikacji wizualnych

0

Jak pisać brief? Czym jest kod wizualny? Ile kosztuje logo? Jak, i o czym
rozmawiać z projektantami? Jaka jest rola typografii? Co to jest identyfikacja
wizualna? Jak oceniać projekty graficzne? — na te i inne pytania odpowiedź znajdziecie
podczas kursu #02 Branding, który odbędzie się 7 grudnia 2018 w Centrum
Kreatywności w Warszawie.

Kurs skierowany jest do pracowników instytucji i firm, którzy chcą zdobyć
konkretną, pogłębioną wiedzę na temat roli komunikacji wizualnej w budowaniu marki. Celem kursu jest zaznajomienie osób, które nie dysponują
specjalistycznym wykształceniem z zakresu projektowania graficznego,
z zagadnieniami, które są kluczowe dla budowania skutecznej identyfikacji
wizualnej.

Kurs składa się z części teoretycznej (wykłady) i praktycznej (krótkie warsztaty),
które poprowadzą utytułowani projektanci-praktycy: Edgar Bąk, Emilia Bojańczyk (Podpunkt), Mateusz Machalski (Warsaw Capitalics), Rafał Benedek i Filip Zagorski (Type2), oraz Rene Wawrzkiewicz (Polish Graphic Design Awards).

Warsaw Design Lab - KursŹródło: Informacje prasowe organizatora

To może Cię zainteresować