TRÄ.STUDIO – to mała, polska manufakturą działającą w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej, która tworzy sauny, balie oraz inne elementy SPA ogrodowego.
Firma powstała z pasji do sztuki stolarskiej i miłości do drewna oraz wieloletniego doświadczenia w rzemiośle stolarskim. Z szacunkiem do natury koncentruje się na wykonaniu wysokiej jakości elementów i systemów SPA ogrodowego.
Zadaniem postawionym przez klienta było opracowanie pełnego brandingu, w tym kreacji marki, nazwy i systemu komunikacji. Do opracowania kompletnej identyfikacji dołączony został też projekt i wdrożenie strony internetowej, copywriting oraz strategia w mediach społecznościowych.
Nazwę marki oraz całą identyfikację autorzy postanowili odnieść do charakterystyki prowadzonej działalności oraz do samego miejsca funkcjonowania firmy.
Manufaktura zlokalizowana jest na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej i otoczona gęstą, leśną roślinnością. Sama działalność firmy mieści się w stolarni funkcjonującej od trzech pokoleń.
Tworząc nazwę i brand dla marki nawiązaliśmy do połączenia tradycji stolarskich, skandynawskiego designu i miejsca, skąd wywodzi się tradycja saunowania.
TRÄ, czyli po szwedzku drzewo, stanowi trzon działalności firmy, więc stało się sygnetem. Kształt widocznej w nim choinki pojawia się w większości elementów wizerunkowych. Na podstawie sygnetu została wyodrębniona i opracowana również wewnętrzna identyfikacja sektorów działalności firmy.
Kolorystyka intensywnego, neonowego pomarańczu mocno kontrastuje z głęboką zielenią, co podbija mocną ekspozycję outdoorowych elementów identyfikacji.
Autor: Grzegorz Izdebski.