Okładka artykułu Więcej niż sprzedaż — Rebranding Sales&More od Wise People i Moth Studio
Inspiracje

Więcej niż sprzedaż

Rebranding Sales&More od Wise People i Moth Studio

0

Sales&More jest agencją mediową działającą na rynku od 16 lat. Co kryje się za zmianą i procesem przeprowadzonym przez Wise People przy brandingowej współpracy z Moth Studio?

Ampersand

Najważniejszym elementem nowego loga, centralnym motywem wizualnym strony www i - zasadniczo - symbolem zmiany Sales&More jest uwypuklony w komunikacji ampersand, czyli znak Et. & wyraża głębię zewnętrznych i wewnętrznych powiązań i procesów, które sprawiają, że agencja swoim wizerunkiem wymyka się jednoznacznej klasyfikacji jako zespół jedynie „od sprzedaży”, „od marketingu” czy „od technologii”. Ampersand po prostu łączy wszystkie obszary.

Logo

Rozwinięciem idei wyrażonej przez ampersand jest logo, w którym rozciągnięte „O” w słowie „More” podkreśla, że agencja oferuje znacznie więcej, niż sugerowałby ugruntowany przez lata początek nazwy: „Sales”, związany ze sprzedażą. Głównym zadaniem stojącym przed zespołem koordynowanym przez Wise People było przeniesienia środka ciężkości marki na „&More”.

Rebranding Sales&More od Wise People i Moth Studio

Rebranding Sales&More od Wise People i Moth StudioRebranding Sales&More od Wise People i Moth StudioRebranding Sales&More od Wise People i Moth StudioRebranding Sales&More od Wise People i Moth StudioRebranding Sales&More od Wise People i Moth Studio

Kolorystyka

Bogata paleta kolorystyczna w nowym brandingu Sales&More obejmuje m.in. głęboki antracyt, energetyczną czerwień i delikatny jasnoszary, wraz z kolorami dodatkowymi (np. wyrazista magenta). Dzięki temu, materiały digital/offline za każdym razem mogą spójnie korespondować z charakterystyką projektu i oczekiwanymi efektami komunikatu skierowanego do konkretnej grupy odbiorców.

Typografia

W rebrandingu Sales&More sięgnięto po 3 fonty: PP Formula, Lazare Grotesk oraz Segoe UI.

Branding to coś więcej niż logo i kolory – to próba uchwycenia ducha i charakteru marki w zamkniętej formie. Co więcej, niektórzy powiedzą (i ja się z nimi w pełni zgadzam!), że prawdziwy branding zawiera również pierwiastki osobowości founderów. Dopiero wtedy możemy mówić o pełnym, spójnym wizerunku. Tak właśnie stało się w przypadku Sales&More – efekt przekroczył najśmielsze oczekiwania. Jestem dumny, że mogłem być częścią tej twórczej drogi.

Mateusz Lebiedziński, COO Wise People

To może Cię zainteresować