Rozwój technologii cyfrowych i potrzeba konkurencyjności wymagają od firm nowatorskiego myślenia o szeroko rozumianej promocji, a strategia wizerunkowa jest jej nieodłącznym elementem. Kluczem globalnego wzrostu gospodarczego są dziś z jednej strony spersonalizowane produkty powstające w oparciu o innowacyjne technologie, z drugiej strony narzędzia budowania optymalnego wizerunku, o których chcielibyśmy porozmawiać podczas XIII edycji Międzynarodowej Konferencji
Główne zagadnienia konferencji online:
- Projektowanie spersonalizowanych produktów w erze cyfrowych technologii.
- Jak budować wartościowy kontent komunikacji przedsiębiorstwa?
- Prawna ochrona wizerunku marki.
- Niekonwencjonalne znaki towarowe.
- Komercjalizacja wizerunku przedsiębiorstwa w kontekście nowych technologii.
- User experience i strategia komunikacji w praktyce.
- Art branding.
- Potencjał języka graficznego w budowaniu sukcesu najbardziej ikonicznych marek na świecie.
- Szukanie tożsamości w grafice użytkowej. Identyfikacje państw, miast i regionów.
- Wyzwania prawne dotyczące ochrony branży rozrywkowej oraz marketingu.
Podczas wydarzenia wystąpią między innymi:
- Jens Müller, projektant Studio Vista,
- Anna Piechówka, adwokat, CD PROJEKT RED,
- Magda Ponagajbo, dyrektor kreatywny/Partner MAMASTUDIO,
- Marcin Wolny, dyrektor kreatywny, Studio Otwarte,
- Filip Tofil, współwłaściciel Syfon Studio.
Udział w konferencji jest bezpłatny i odbędzie się na stronie Urzędu Patentowego RP.