Projekt Mocni w HR został zrealizowany dla firmy doradczej, która kompleksowo pomaga firmom z sektora HR, od edukacji, poprzez doradztwo w obszarze wskaźników i analityki HR. Prowadzeni ona także badania HR i automatyzację procesów oraz zajmuje się także wdrażaniem działających już rozwiązań.
W projekcie istotne było uwzględnienie prostoty, jednak ze świeżym spojrzeniem na sektor HR.
Kolorem przewodnim marki jest kolor pomarańczowy, który nadaje energetyczny ton, ale także pokazuje innowacyjne podejście marki.
Obok koloru pomarańczowego, występuje kolor khaki i jego odcienie. Kolory te bardzo dobrze uzupełniają wyrazisty pomarańcz.
Kolorystyka jest harmonijna i dobrze współgra ze sobą w całej komunikacji marki. Przekaz jest wyrazisty i czytelny dla odbiorcy.
Dla Marki mocni w HR ważne są mierzalne wyniki. Marka powołuje się na: badania, ekspertyzy i liczby, dlatego tak ważne było, by uchwycić jakiś element/symbol nawiązujący do liczb/matematyki.
Symbol w logo został zbudowany z liter M i H. Litera H została zbudowana w taki sposób by można było w niej zauważyć także symbol „+” który ma bardzo wyraźne przełożenie do założeń marki.
Autorka - Karolina Godlejewska.