Zapraszamy na IBRA Spotkania organizowane przez Instytut Brandingowy IBRA (brandingowy.pl). Policzymy się z brandingiem i zobaczymy go od kuchni. Różne punkty na mapie Polski, w których odbywać się będą spotkania to różne hasła przewodnie.
Punktem odniesienia wszystkich spotkań będzie jednak osobista i lokalna perspektywa przedstawicieli szerokiego grona osób pracujących z markami. Prowadzący chcą dostarczać zrozumiałych i różnorodnych doświadczeń oraz wzorów. IBRA Spotkania to przestrzeń otwarta na przedsiębiorców, projektantów, marketerów, strategów, copywriterów i naukowców. To także inicjatywa, która ma łączyć; marketerów z przedstawicielami agencji, praktyków ze środowiskiem naukowym, „kreatywnych” z osobami patrzących na markę przez pryzmat strategii.
W Krakowie zapytamy: branding czy marketing?
Podczas spotkania w klubie Hevre już 23 stycznia wspólnie z gośćmi zastanowimy się:
- jak odróżniać obie dziedziny i czy warto to robić,
- jaka jest różnica między strategią marki a marketingową,
- czy i jak można ocenić wagę brandingu i marketingu,
- kiedy inwestować w działania brandingowe, a na jakim etapie w marketingowe,
- gdzie zaczyna się i kończy rola ekspertów od brandingu?
Na Śląsku zapytamy: czy lokalność jest globalną wartością?
W trakcie spotkania 5 lutego w Tychach będziemy pytać naszych gości:
- czym jest pojęcie lokalności w kontekście marki,
- czy lokalność ma znaczenie dla marek globalnych,
- w strategiach jakich marek lokalność jest istotna,
- jak wykorzystywać motywy regionalne w budowaniu marki?
Punkty Odniesienia to wydarzenie cykliczne. Kolejne edycje będą pojawiać się również w innych polskich miastach jeszcze w tym roku. Więcej informacji na brandingowy.pl oraz Facebooku.