Oznakowanie Fabryki Czekolady niczym pudełko czekoladek. Kostki o różnych grubościach, pralinkowych kolorach i inspirowanych kultowymi słodyczami Wedla wzorach kierują po obiekcie muzeum od kas biletowych aż po taras na dachu.
Widoczna gołym okiem faktura drewna przypomina gorzką czekoladę, kolorowe kafelki z kolei zdają się być pokryte lukrem.
Najważniejsze funkcje muzeum przedstawiono za pomocą autorskich ikon.
Informacja kierunkowa wciąga jak zabawa klockami. Zapewnia sprawne poruszanie się po obiekcie, co z pewnością osłodzi wizytę. Projekt ikon powstał we współpracy ze studiem Homework, autorem identyfikacji wizualnej Fabryki Czekolady, i nawiązywał do zaprojektowanych przez nich wzorów.
Zakres oznakowania: Strefa wejściowa, kawiarnia, kasy biletowe i sklep, szatnia, toalety, strefa warsztatów, komunikacja pionowa po budynku.
Autorzy: Studio Blisko założone przez Annę Nowokuńską-Maksymiuk.