Doza to nowa marka suplementów diety, które są naturalnym wsparciem dla rytmu dobowym człowieka. Nazwa Doza nawiązuje do idei świadomego, dobrze wyważonego wsparcia organizmu – dokładnie tyle, ile potrzeba, by poczuć różnicę.
Marka buduje system nazw produktów oparty na prostych, sugestywnych frazach: Doza Relaksu, Doza Skupienia, Doza Energii – każda z nich odpowiada na konkretną potrzebę ciała i umysłu.
Identyfikacja wizualna przewiduje rozbudowaną paletę kolorów, która koresponduje z przeznaczeniem produktów. Ilustracje zbliżają markę do odbiorcy. Język wizualny sprawia, że markę odczytujemy jako dostępną i uniwersalną.
Jednym z kluczowych celów projektu była optymalizacja finansowa produkcji opakowań, zapewniająca stworzenie uczciwej i atrakcyjnej oferty cenowej dla klientów. Duża ekspozycja logo na opakowaniu ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki w e-commerce.










