W logo designie istnieje wiele ciekawych rozwiązań, dzięki którym można urozmaicić swoje logo lub poprawić przekaz. Wykorzystanie przestrzeni negatywowej zdecydowanie należy do tych najciekawszych. Często w prosty sposób można przekazać wiele informacji widzowi, który na pewno zapamięta główny zamysł logo.
Fit
Autor sprytnie uzyskał literę „i” pomiędzy f oraz t w przestrzeni negatywnej:
Ed’s Electric
Pomiędzy kształtami wtyczek ukazana została litera E, można też doszukać się D w prawej wtyczce:
Cork
Designer w przestrzeni negatywnej litery C uzyskał kształt korka, dzięki temu już samą typografią przedstawił przedmiot o który chodzi w tym logo:
Cinemak
Autor w prostokąt postanowił wpisać literę C, dzięki temu zabiegowi uzyskał kształt kamery:
Happy Catfish
To sympatyczne logo przedstawia rybę i kota ładnie ukazanego w przestrzeni negatywnej:
Casa Timis
Mocno wyeksploatowany motyw, którego jednak nie mogło zabraknąć w naszym zestawieniu. Butelki tworzą kieliszki w przestrzeni negatywnej:
Ratuj Konie
W symbol serca wpisane zostały w przestrzeni negatywnej koń i źrebak, dzięki temu mamy proste acz wymowne logo symbolizujące miłość, troskę i opiekę:
Carrefour
Dla jednych to tylko dwie kolorowe i dziwne strzałki, bardziej uważni zobaczą w przestrzeni negatywnej literę C, a do tego barwy Francji skąd pochodzi ta sieć sklepów:
Black Cat
Designer sprytnie użył litery C dla ukazania intrygujących kocich oczu, po raz kolejny niewielki zabieg daje duży efekt:
Australian Wine
W tym zabawnym logo autorowi udało się w kształt kangura włożyć butelkę, a do tego w przestrzeni negatywnej jeszcze kieliszek: