DELIPSIE to marka producenta wysokiej jakości smakołyków dla psów. W ofercie marki znajdują się połączenia smakowe, które zaspokoją nawet najwybredniejsze podniebienia. To wszystko z dbałością o wysoką jakość składników, w trosce o zdrowie i kondycję psiaków.
Wartości marki znajdują odzwierciedlenie w jej produktach - to tu widać serce i zaangażowanie twórców marki. Dlatego cała strategia komunikacji wzięła z nich swój początek. Nazwa, wskazująca na „delicje”, tudzież „delikatesy”, paleta kolorystyczna, charakterystyczne kształty smakołyków w kluczu wizualnym czy zadowolony psiak DELI w roli brand hero marki - każdy z elementów wizerunku marki zawiera cząstkę jej DNA.
Całość identyfikacji i komunikacji marki zyskała kształt dopracowanego systemu identyfikacji wizualnej, który może być stosowany w różnych kanałach komunikacji.
Zespół:
Koordynowanie projektu: Tony Di Pasquale (DELIPSIE)
Koordynowanie projektu: Marcin Gajos (Brandglow)
Strategia komunikacji / identyfikacja wizualna: Anna Molokanowa, Łukasz Rożański, Marcin Gajos (Brandglow)
Web design: Anna Molokanova
Sesja zdjęciowa: Kamil Czyżewski (Animal Foto Studio)