Okładka artykułu „Słodkiego pieskiego życia” — Identyfikacja wizualna DELIPSIE
Inspiracje

„Słodkiego pieskiego życia”

Identyfikacja wizualna DELIPSIE

0

DELIPSIE to marka producenta wysokiej jakości smakołyków dla psów. W ofercie marki znajdują się połączenia smakowe, które zaspokoją nawet najwybredniejsze podniebienia. To wszystko z dbałością o wysoką jakość składników, w trosce o zdrowie i kondycję psiaków.

Wartości marki znajdują odzwierciedlenie w jej produktach - to tu widać serce i zaangażowanie twórców marki. Dlatego cała strategia komunikacji wzięła z nich swój początek. Nazwa, wskazująca na „delicje”, tudzież „delikatesy”, paleta kolorystyczna, charakterystyczne kształty smakołyków w kluczu wizualnym czy zadowolony psiak DELI w roli brand hero marki - każdy z elementów wizerunku marki zawiera cząstkę jej DNA. 

Całość identyfikacji i komunikacji marki zyskała kształt dopracowanego systemu identyfikacji wizualnej, który może być stosowany w różnych kanałach komunikacji.

Identyfikacja wizualna Delipsie

Identyfikacja wizualna Delipsie

Identyfikacja wizualna Delipsie

Identyfikacja wizualna Delipsie

Identyfikacja wizualna DelipsieIdentyfikacja wizualna DelipsieIdentyfikacja wizualna DelipsieIdentyfikacja wizualna DelipsieIdentyfikacja wizualna DelipsieIdentyfikacja wizualna DelipsieIdentyfikacja wizualna Delipsie

Identyfikacja wizualna DelipsieIdentyfikacja wizualna DelipsieIdentyfikacja wizualna DelipsieIdentyfikacja wizualna Delipsie

Zespół:

Koordynowanie projektu: Tony Di Pasquale (DELIPSIE)
Koordynowanie projektu: Marcin Gajos (Brandglow)
Strategia komunikacji / identyfikacja wizualna: Anna Molokanowa, Łukasz Rożański, Marcin Gajos (Brandglow)
Web design: Anna Molokanova
Sesja zdjęciowa: Kamil Czyżewski (Animal Foto Studio)

To może Cię zainteresować