Okładka artykułu „Smarter Everyday” — Nowa identyfikacja marki Greencell
Aktualności

„Smarter Everyday”

Nowa identyfikacja marki Greencell

Zdjęcie autora Aleksandra Tulibacka
0

1 października 2024 roku Greencell, znany producent akcesoriów do ładowania, zaprezentował efekty swojego rebrandingu, który ma na celu uczynienie marki bardziej przystępną i aktualną dla szerokiego grona odbiorców. Hasło przewodnie „Smarter Everyday” ma odzwierciedlać filozofię marki, która stawia na ułatwienie codziennego życia swoim użytkownikom.

Greencell, działający na europejskich rynkach od 10 lat, zdobył reputację dzięki wydajnym i dobrze zaprojektowanym produktom, które wspierają codzienne aktywności użytkowników. 

- Chcieliśmy aby po 10 latach marka stała się bardziej aktualna, uporządkowana i mogła lepiej komunikować się z odbiorcami, którzy ją napędzają - wyjaśnia Paweł Ochyński, założyciel Greencell.

GreenCell

Nowa identyfikacja wizualna GreencellNowa identyfikacja wizualna GreencellNowa identyfikacja wizualna Greencell

W ramach zmian, Greencell postanowił poszerzyć swoją grupę docelową, sięgając poza środowisko pasjonatów technologii. Przemysław Warchał, head of brand, zaznacza, że nowy wizerunek ma pomóc pozbyć się „mrocznych, gamingowych skojarzeń”, a marka ma stać się „cichym bohaterem codziennych wyzwań”.

W realizację nowego wizerunku zaangażowane zostały zarówno kreatywne zespoły Greencella, jak i eksperci z agencji BNA, znanej z metamorfoz wizerunkowych takich marek jak mBank, x-kom czy Żabka. Projekt obejmował redefinicję marki, kolorystykę, typografię oraz hasło, które mają odzwierciedlać strategię rozwoju producenta.

Nowa identyfikacja wizualna

Nowa identyfikacja wizualna Greencella ma na celu zmianę sposobu, w jaki marka prezentuje technologię. Zamiast typowych dla branży technologicznej, futurystycznych i ciemnych kolorów, firma postawiła na jasną, świeżą kolorystykę oraz zdjęcia, które ukazują rzeczywiste konteksty użycia produktów.

Nowa identyfikacja wizualna GreencellNowa identyfikacja wizualna Greencell

Typografia została wzbogacona o humanistyczny, szeryfowy krój, co ma przybliżyć markę do codziennego życia użytkowników. Dodatkowo, nowe hasło „Smarter Everyday” podkreśla zaangażowanie firmy w tworzenie technologii, które ułatwiają życie.

W projekcie uwzględniono również tradycję marki, wykorzystując motywy związane z ruchem ładowania w logotypie oraz stonowany odcień zieleni, symbolizujący nazwę producenta.

Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej rozpocznie się od kanałów cyfrowych, a pierwsze produkty w nowej odsłonie trafią do oferty w IV kwartale 2024 roku. Proces zmian obejmie stopniowo całe portfolio marki, zaczynając od nowowprowadzanych akcesoriów.

Nowa identyfikacja wizualna GreencellNowa identyfikacja wizualna GreencellNowa identyfikacja wizualna Greencell

Rebranding Greencella to krok w kierunku większej przystępności i nowoczesności, który ma na celu lepsze połączenie marki z codziennym życiem jej użytkowników. Nowa identyfikacja wizualna i strategia rozwoju mają na celu umocnienie pozycji Greencella jako marki, która ułatwia życie, oferując innowacyjne i przyjazne technologie.

To może Cię zainteresować