GrafConf od 2017 roku był dla nas oczkiem w głowie. Zaczynaliśmy od małej sali i wydarzenia na 270 osób, skończyliśmy na niewyobrażalnym (dla nas) wypełnieniu największej sali niemal 900 projektantami.
Mieliśmy za sobą 2 „duże” konferencje, były pomysły na rozszerzenie formuły na 2 dni, a potem… przyszła pandemia i pokrzyżowała nam plany.
Wielu wątpiło czy wrócimy, my także mieliśmy co do tego pewne wątpliwości, ale ciężko było odpuścić nam event, bo oprócz sporego stresu, spotkanie z Wami daje nam też ogromnego kopa do działania.
Tak więc postanowiliśmy i wróciliśmy, a od zeszłego tygodnia sprzedajemy bilety, więc mam nadzieję, że Wy wrócicie na GrafConf razem z nami. Jak zwykle zapraszamy Was do Torunia do Centrum Kulturalno-Kongresowego Jordanki. Tym razem nieco wcześniej niż zwykle, bo już 2 września.
A (mam nadzieję) jest do czego, bo udało nam się zaprosić naprawdę świetnych i bardzo doświadczonych specjalistów, którzy podzielą się swoją wiedzą i przede wszystkim doświadczeniami. Skorzystać powinni więc nie tylko początkujący, ale także bardziej doświadczeni projektanci.
Kto wystąpi na GrafConf?
- Emilia Dziubak, autorka i ilustratorka książek dla dzieci wielokrotnie nagradzana za swoją twórczość w Polsce i za granicą. Emilia stworzyła wiele książkowych serii, dlatego podczas konferencji opowie o procesie powstawania ich bohaterów. Pokaże w jaki sposób identyfikować się z tworzonymi przez siebie postaciami i jak sprawić, aby potrafił to zrobić odbiorca.
- Jacek Walesiak, artysta wizualny, projektant graficzny, współzałożyciel studia UMVW, a od 2022 roku partner i creative director w Mamastudio. Jacek ma na swoim koncie potężną kolekcję świetnie zrealizowanych i bardzo różnorodnych projektów. Podczas prelekcji opowie więc o sposobach na poszukiwanie inspiracji, tworzeniu niegenerycznych projektów i o swoim spojrzeniu na trendy w projektowaniu.
- Mateusz Machalski, nagradzany projektant, artysta wizualny, autor książek, badacz, kurator wystaw oraz wykładowca, który od początku swojej kariery działa jako niezależny projektant. Mateusz podzieli się z uczestnikami technikami budowania marki osobistej i tym jak ją wykorzystać w celu zdobywania ciekawych współprac.
- Lena Mitkowa, strateżka, facylitatorka, współwłaścicielka Leniva Studio. Lena w pracy swojego studia mocno skupia się na strategicznym podejściu do problemów klienta i właśnie to będzie tematem jej prelekcji. Powie o tym, czym jest strategia i pozycjonowanie marki oraz czy naprawdę jej potrzebujemy (i dlaczego warto wprowadzić ją do swojej oferty). Zdradzi także stawki rynkowe i realne koszty strategii (albo jej braku).
- Kuba Rutkowski, brand designer znany także jako Enzo. Właściciel i współzałożyciel studia Kommunikat. Kuba wraz ze swoim zespołem skutecznie wdraża (często odważne) identyfikacje wizualne. Podczas prelekcji opowie o swoich doświadczeniach z procesu prezentacji projektów klientowi: przezabawnych feedbackach, fakapach we wdrożeniu, bolączkach pracy z klientem, o syndromie deadline’u i stresie podczas prezentacji.
- Emil Tybura, to były projektant obecnie skupiony na tworzeniu stron internetowych w technologii no-code i zagadnieniach związanych z UX/UI w tonik. Emil opowie o tym jak przebranżowić się w stronę web-designu, o tym jak zamiast szotów na Dribble’a stawiać funkcjonalne produkty no-code, ale też o tym czy GPT wygeneruje nam bezrobocie.
- Tomasz Maciąg, to projektant od 15 lat związany z branżą kreatywną. Współtwórca i partner zarządzający agencji brandingowej Fuse Collective oraz twórca bloga i podcastu Creative Sparks. Tomasz w swojej pracy mocno skupia się na procesowości, dlatego podczas swojej prelekcji opowie o tym jak przebudować proces rebrandingu tak, aby nam służył i równocześnie dawał jak najlepsze efekty dla klienta.
- Magdalena Miernik, to adwokatka specjalizująca się w pomocy prawnej z zakresu prawa własności intelektualnej. Wspiera projektantów także w rejestracji znaków towarowych w urzędach w Polsce i Europie. Podczas jej prelekcji dowiedzie się czym powinno charakteryzować się logo, aby można je było zarejestrować. Opowie o najczęstszych problemach w tym zakresie i najlepszych ich rozwiązaniach.
Co oprócz wykładów?
Prelekcje, to mocna podstawa całej konferencji, jednak to nie wszystko, co dla Was przygotowaliśmy.
Podobnie jak w ubiegłych latach uczestnicy będą mogli wziąć udział w warsztatach ze specjalistami, konsultacjach - w planach mamy między innymi powrót konsultacji portfolio z STGU. Będą także stoiska sprzedażowe (między innymi ukochany przez Was krakowski Karakter) i stoiska sponsorów na których można będzie zapoznać się z ich produktami i sprzętem.
Wyjątkowa ilustracja Izy Dudzik
Korzystając z doświadczeń z 2019 roku kontynuujemy tradycję angażowania rodzimych ilustratorów w powstawanie naszej identyfikacji wizualnej. W tym roku do współpracy zaprosiliśmy Izę Dudzik - niezwykle utalentowaną i bardzo charakterystyczną artystkę. Ilustracja Izy zdobić będzie druki konferencyjne.
Afterparty i networking
Po gali rozpocznie się mniej oficjalna część wydarzenia – konferencyjne afterparty. W tym roku odbędzie się ono w toruńskim klubie Dwa Światy. Spotkanie, to wyjątkowa okazja, aby porozmawiać z innymi projektantami i poznać prelegentów w nieformalny sposób.
Bilety dostępne są na naszej stronie. Obecnie otwarta jest pula regular w cenie 249 zł (239 przy zakupie 5 i więcej biletów).
Autopromocja