Ostatnie tygodnie były zdecydowanie intensywne a to przez (a może dzięki?) temu, że wracamy z pierwszą postpandemiczną edycją konferencji GrafConf, która odbędzie się już 2 września w Toruniu.
Jesteśmy 14 dni przed godziną zero i bardzo się cieszę, że mogę wreszcie podzielić się więc z Wami (prawie) wszystkimi atrakcjami, które przygotowaliśmy.
Konkretne, ale inspirujące prelekcje
W tym roku zdecydowaliśmy się odejść nieco od czystej teorii i podczas prelekcji i skupić się nieco mocniej na doświadczeniach i wiedzy prelegentów. Tak, aby dać Wam lepszy pogląd na to co oni zrobili, aby znaleźć się tam gdzie są i co Wy możecie zrobić, aby Wasza kariera zawodowa poszła zdecydowanie do przodu.
I tak udało nam się znaleźć 8 fantastycznych osób z bogatym dorobkiem i świetnym warsztatem. Na scenie zobaczycie Emilię Dziubak, Jacka Walesiaka (Mamastudio), Mateusza Machalskiego, Lenę Mitkową (Leniva Studio), Kubę Rutkowskiego (Kommunikat), Emila Tybura (Tonik), Tomka Maciąga (Fuse Collective) i Magdalenę Miernik (Lookreatywni).
Dodatkowo w tym roku odbędą się także 10-minutowe lightning talki.
Praktyczne warsztaty
W tym roku podczas GrafConf odbędzie się aż 9 warsztatów. Skupiać będziemy się na tradycyjnych technikach (ilustracji z Bartoszem Kosowskim, liternictwie z Iwą Wolską, drzeworycie japońskim z Jackiem Machowskim), projektowaniu digitalowemu (Figma w social media z Weroniką Harzyńską i współpracy z programistami z Tomkiem Florkiewiczem i Marcinem Sikorą), strategii (Maciej Sznitowski), projektowaniu (Michał Markiewicz) i tematach mniej związanych z projektowaniem, ale wciąż bardzo ważnych (fotografia z Patrykiem Chencem i prawo w AI z Katarzyną Jedynak-Gierada).
Udział w warsztatach jest darmowy dla uczestników konferencji, ale obowiązują na nie wcześniejsze zapisy. Zapisy ruszają już w poniedziałek, więc jeśli chcesz się zapisać, a nie posiadasz jeszcze biletu - warto nadrobić zaległości.
Konsultacje
Kontynuując tradycję, na GrafConfie nie zabraknie także stoisk konsultacyjnych. W tym roku udało nam się zaangażować do tego aż 3 różne instytucje. Klasycznie nie zabraknie konsultacji portfolio z STGU. Dodatkowo pojawią się jeszcze konsultacje brandingowe z IBRA oraz konsultacje fontowe (na temat licencji) z Fontable.
Dokładną listę osób, które przeprowadzą konsultacje opublikujemy w przyszłym tygodniu. Zapisy (na zasadzie „kto pierwszy ten lepszy”) ruszą na tydzień przed konferencją.
Stoiska sponsorów i wystawców
Podczas konferencji nie zabraknie także stoisk na których będziecie mogli przetestować sprzęt sponsorów, porozmawiać o ich produktach i zaopatrzyć się w produkty wystawców.
Nasi sponsorzy - Antalis, Wacom, Eizo, Drukomat, Fooz i XP Pen czekać będą przy stoiskach, aby porozmawiać z Wami, pokazać produkty i odpowiedzieć na najważniejsze pytania.
Jeśli chodzi o wystawców, to nie zabraknie (oczywiście) Karakteru z pokaźnym zapasem książek. Oprócz nich swoje stoiska będą mieć Zeszyty Coverlover, kreatywne puzzle Figgle, Małgorzata Bartosik z książkami Zelek i Maciek Polak z drukami ladne.co.
Wystawa
GrafConf, to także wystawa prac uczestników. Z ponad 150 grafik wybraliśmy 15 i to właśnie je w formacie B1 będziecie mogli zobaczyć podczas wydarzenia.
Konkurs dla uczestników
Nie zabraknie także naszego corocznego konkursu dla uczestników. W ramach niego na zakończenie konferencji wyłonionych zostanie aż 15 laureatów, którzy otrzymają nagrody fundowane przez naszych sponsorów i partnerów (z tym wysokiej jakości sprzęt Logitech, XP Pen oraz produkty sponsorowane przez wystawców), a także jeden z obrazów pochodzących z wystawy.
Jeśli jeszcze nie macie biletów - znajdziecie je na grafconf.pl i widzimy się w Toruniu!
Autopromocja