GrafConf 2019 przed nami! Zapraszamy do udziału w trzeciej edycji organizowanej przez nas konferencji dla projektantów. W tym roku, podobnie jak poprzednio, na niemal 1000 uczestników czekać będzie sporo wiedzy i inspiracji.
Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży - komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.
Prelegenci
Ogłoszonych zostało sześciu z ośmiu prelegentów. Na GrafConf 2019 posłuchacie:
- Wojtka Mierowskiego, wspólnika BNA/Brand New Attitude, który przez 25 lat swojej działalności zawodowej współpracował z takimi markami, jak mBank, Empik, Tyskie, NC+, Żabka, Wirtualna Polska czy Onet. Wojtek podczas swojej prelekcji postara się przewidzieć, jaka przyszłość czeka branding i podpowie co my, jako projektanci, możemy zrobić, aby nie tylko ją obserwować, ale przede wszystkim kształtować.
- Beaty Śliwińskiej (Barrakuz) – interdyscyplinarnej projektantki specjalizującej się w sztuce kolażu. Beata, która w ostatnich latach współpracowała z szeroką rzeszą znanych firm (między innymi Spotify, Reserved czy Medicine) przedstawi różnice pomiędzy pracą dla siebie, a kolaboracją ze średniej wielkości firmami, markami na poziomie globalnym, instytucjami czy tworzeniem na potrzeby magazynów.
- Na konferencyjną scenę wróci także Michał Mazur – autor najlepszego zdaniem uczestników edycji 2018 warsztatu. Michał projektuje UX w EL Passion, a podczas konferencji na podstawie praktycznych przykładów z produktów cyfrowych, przybliży temat użyteczności interfejsu i podzieli się radami odnośnie tego jak nie frustrować użytkowników.
- W temacie tworzenia stron i rozwiązań online Michał Olszewski - projektant UX i lider zespołu w Allegro doradzi, jak wykorzystać dane jakościowe i ilościowe przy projektowaniu serwisów.
- Na pograniczu web designu i ilustracji posłuchamy także Magdy Furmańczuk z FireArt Studio (tworzyła dla takich firm, jak Google, Huawei czy PracticeLink). Magda podejmie się tematu projektowania ilustracji na potrzeby Internetu, w szczególności skupi się na zagadnieniach związanych z tymi, które później mają zostać zaanimowane.
- Agnieszka Szóstek projektantka doświadczeń z UX Plus doradzi, jak myśleć o biznesie prowadząc własne studio graficzne. Podpowie też jak wyróżnić się na rynku i jak świadomie projektować doświadczenia swoich klientów.
Co jeszcze na Ciebie czeka?
Oprócz wykładów przygotowaliśmy dla uczestników dodatkowe atrakcje: darmowe warsztaty (ilość miejsc jest ograniczona, obowiązują dodatkowe zapisy), konsultacje ze specjalistami – między innymi znane z poprzedniej edycji konsultacje portfolio z STGU, wystawę i stoiska sprzedażowe na których zakupić będzie można ciekawe narzędzia czy książki dla projektantów.
Wyjątkowa oprawa
Edycja 2019, to także ciekawa zmiana w identyfikacji konferencji. We współpracy z toruńskim artystą – Karolem Banachem – stworzona została ilustracja, która stanowi key visual całego wydarzenia. Projekty ją wykorzystujące obecne będą online, w przestrzeni konferencyjnej i na materiałach. Ozdobią także konferencyjną torbę.
Gala Projekt Roku
W tym roku konferencja nie kończy się wraz z ostatnią prelekcją, bo tuż po niej (z małą przerwą na oddech) wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej zapraszamy na galę Projekt Roku – konkursu podsumowującego polskie projektowanie organizowanego przez STGU.
Afterparty i networking
Po gali rozpocznie się mniej oficjalna część wydarzenia – konferencyjne afterparty. W tym roku zamiast zapraszać uczestników do baru, pozostajemy we wnętrzach Jordanek i integrujemy się w towarzystwie DJa. Spotkanie, to wyjątkowa okazja, aby porozmawiać z innymi projektantami, poznać prelegentów w nieformalny sposób i porozmawiać z laureatami i przedstawicielami studiów nominowanymi w konkursie Projekt Roku.
Widzimy się!
- Gdzie: Toruń, CKK Jordanki
- Kiedy: 23 listopada 2019 roku
Bilety w cenie od 99 – 159 zł będą dostępne na stronie internetowej konferencji.