Zadaniem studia było stworzenie od podstaw całościowego brandingu, w tym opracowanie nazwy marki, strategii komunikacji, projektów graficznych oraz serię kreatywnych sloganów dla wrocławskiego Neobab - Street.Food.Beat.
Nazwa: Tworząc nazwę dla marki skupiliśmy się na trzech głównych aspektach i skojarzeniach: #Lokalnie #Nowość #Kebab.
NEO symbolizuje, nowość i neon, który kojarzy się z ulicznym stylem, imprezowym/klubowym vibe’em i miejską architekturą Wrocławia.
BAB to końcówka słowa kebab, która jako całość określa łatwy do zapamiętania i oryginalny wydźwięk nazwy.
Symbol: Logo przedstawia literę N w charakterystycznym kształcie dla nabitego na ruszt mięsa. Dodatkowym aspektem jest jego linearność, która nawiązuje do neonu. Dzięki temu zabiegowi otrzymaliśmy trzy główne elementy identyfikacji: N + Kebab + Neon.
Komunikacja marki: Głównym celem było wywołanie nowego skojarzenia dla określenia „miejski kebab”. Komunikacja miała odzwierciedlać styl świetnej jakości produktów sprowadzanych z europejskiej stolicy kebabów - Berlina. Wrocław to historycznie poniemieckie miasto, które posiada dużo wspólnych czynników architektury Berlina - w tym lokal Neobabu znajdujący się w kamienicy na starym Śródmieściu.
Street.Food.Beat to główny claim odnoszący się do wrocławskiej kultury miejskiej (od hip-hopu po techno). Nawiązujemy do klubowego/imprezowego vibe’u (ale!) komunikacja produktu brzmi: Nasz kebab jest zbyt dobry, żeby jeść go nad ranem, po imprezie - lepiej wpaść do nas na drugi dzień, postawimy Cię na nogi! lub Najedź się do pełna przed długą imprezową nocą!
Identyfikacja wizualna: Szata graficzna skupia się na komunikacji wizualnej z odbiorcą poprzez treści, pytania, stwierdzenia zaaranżowane w miejskim slangu. Intensywny neonowy róż przełamujący się ze smaczną zielenią pomaga w widoczności outdoorowych elementów identyfikacji.
Autor: Michał Ruchel - 2Rep.studio.