Okładka artykułu Kebab w imprezowym stylu — Branding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studio
Inspiracje

Kebab w imprezowym stylu

Branding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studio

0

Zadaniem studia było stworzenie od podstaw całościowego brandingu, w tym opracowanie nazwy marki, strategii komunikacji, projektów graficznych oraz serię kreatywnych sloganów dla wrocławskiego Neobab - Street.Food.Beat

Nazwa: Tworząc nazwę dla marki skupiliśmy się na trzech głównych aspektach i skojarzeniach: #Lokalnie #Nowość #Kebab.

NEO symbolizuje, nowość i neon, który kojarzy się z ulicznym stylem, imprezowym/klubowym vibe’em i miejską architekturą Wrocławia.

BAB to końcówka słowa kebab, która jako całość określa łatwy do zapamiętania i oryginalny wydźwięk nazwy.

Symbol: Logo przedstawia literę N w charakterystycznym kształcie dla nabitego na ruszt mięsa. Dodatkowym aspektem jest jego linearność, która nawiązuje do neonu. Dzięki temu zabiegowi otrzymaliśmy trzy główne elementy identyfikacji: N + Kebab + Neon.

Komunikacja marki: Głównym celem było wywołanie nowego skojarzenia dla określenia „miejski kebab”. Komunikacja miała odzwierciedlać styl świetnej jakości produktów sprowadzanych z europejskiej stolicy kebabów - Berlina. Wrocław to historycznie poniemieckie miasto, które posiada dużo wspólnych czynników architektury Berlina - w tym lokal Neobabu znajdujący się w kamienicy na starym Śródmieściu. 

Street.Food.Beat to główny claim odnoszący się do wrocławskiej kultury miejskiej (od hip-hopu po techno). Nawiązujemy do klubowego/imprezowego vibe’u (ale!) komunikacja produktu brzmi: Nasz kebab jest zbyt dobry, żeby jeść go nad ranem, po imprezie - lepiej wpaść do nas na drugi dzień, postawimy Cię na nogi! lub Najedź się do pełna przed długą imprezową nocą!

Identyfikacja wizualna: Szata graficzna skupia się na komunikacji wizualnej z odbiorcą poprzez treści, pytania, stwierdzenia zaaranżowane w miejskim slangu. Intensywny neonowy róż przełamujący się ze smaczną zielenią pomaga w widoczności outdoorowych elementów identyfikacji.

Autor: Michał Ruchel - 2Rep.studio.

Branding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studioBranding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studioBranding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studio

Branding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studioBranding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studioBranding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studioBranding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studioBranding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studioBranding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studioBranding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studioBranding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studioBranding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studioBranding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studio

Branding dla wrocławskiego baru od 2Rep.studio

To może Cię zainteresować