Okładka artykułu Amo’ya to nowa marka drogerii Rossmann — Identyfikacja Motyw Studio
Inspiracje

Amo’ya to nowa marka drogerii Rossmann

Identyfikacja Motyw Studio

0

Amo’ya to nowa marka dostępna w drogerii Rossmann. Powstała z myślą o codziennej czułości i trosce o ciało oraz zmysły. Marka została podzielona na linie – rytuały złożone z małych kroków, które pomagają zadbać o siebie w całości

Motyw odpowiada za kompleksowy branding i packaging. W logo wykorzystano krój Dahlia, subtelnie korespondujący z wartościami marki i kwiatowym key visualem. Towarzyszy mu sygnet inspirowany sercem i kwiatem, stosowany niezależnie od logotypu. Każdy rytuał wyróżniony jest innym, abstrakcyjnym obrazem oraz kolorem, co ułatwia rozpoznawanie produktów na półce sklepowej i w komunikacji digitalowej.

Istotnym elementem procesu było wykorzystanie narzędzi AI do generowania ilustracji kwiatów – dzięki temu projekt powstał szybciej i sprawniej, zachowując unikalny charakter marki.

Zakres projektu:

  • branding
  • projekt opakowań (ponad 40 SKU)
  • nadzór produkcji opakowań
  • szablony komunikacji digitalowej
  • brand manual

Amo’ya to nowa marka dostępna w drogerii RossmannAmo’ya to nowa marka dostępna w drogerii Rossmann

Amo’ya to nowa marka dostępna w drogerii Rossmann

Amo’ya to nowa marka dostępna w drogerii Rossmann

Amo’ya to nowa marka dostępna w drogerii Rossmann

Amo’ya to nowa marka dostępna w drogerii Rossmann

Amo’ya to nowa marka dostępna w drogerii Rossmann

Amo’ya to nowa marka dostępna w drogerii Rossmann

Amo’ya to nowa marka dostępna w drogerii Rossmann

Amo’ya to nowa marka dostępna w drogerii Rossmann

To może Cię zainteresować