Amo’ya to nowa marka dostępna w drogerii Rossmann. Powstała z myślą o codziennej czułości i trosce o ciało oraz zmysły. Marka została podzielona na linie – rytuały złożone z małych kroków, które pomagają zadbać o siebie w całości
Motyw odpowiada za kompleksowy branding i packaging. W logo wykorzystano krój Dahlia, subtelnie korespondujący z wartościami marki i kwiatowym key visualem. Towarzyszy mu sygnet inspirowany sercem i kwiatem, stosowany niezależnie od logotypu. Każdy rytuał wyróżniony jest innym, abstrakcyjnym obrazem oraz kolorem, co ułatwia rozpoznawanie produktów na półce sklepowej i w komunikacji digitalowej.
Istotnym elementem procesu było wykorzystanie narzędzi AI do generowania ilustracji kwiatów – dzięki temu projekt powstał szybciej i sprawniej, zachowując unikalny charakter marki.
Zakres projektu:
- branding
- projekt opakowań (ponad 40 SKU)
- nadzór produkcji opakowań
- szablony komunikacji digitalowej
- brand manual