Okładka artykułu 360 dni w pogoni za designerami — Kampania rekrutacyjna Admind
Artykuł sponsorowany

360 dni w pogoni za designerami

Kampania rekrutacyjna Admind

0

Duże zapotrzebowanie oraz coraz bardziej zglobalizowany rynek pracy sprawiają, że znalezienie i zatrudnienie najlepszych designerów nie jest łatwym zadaniem. Przekonało się o tym większość agencji i studiów projektowych, a wśród nich Admind Branding & Communications, w której to proces rekrutacyjny jest otwarty nieustannie… od sześciu lat. Odpowiedzią na to wyzwanie jest kampania, którą właśnie ruszyła na Instagramie oraz Linkedinie, a niedługo także na ulicach Krakowa i Warszawy w formie plakatów i billboardów. 

Inspiracja  

Pierwszym wyzwaniem i zadaniem jednocześnie było znalezienie medium i kanału z którego korzystają designerzy. Dla Admind takim kanałem był challenge na Instagramie “36 days of type”. W ramach wyzwania projektanci mają za zadanie zaprojektować litery od A do Z oraz cyfry od 0 do 9 - łącznie 36 ilustracji w 36 dni. Oficjalny profil na Instagramie obserwuje 385 tys. użytkowników, a uczestniczą w nim zarówno amatorzy, jak i czołowi projektanci i ilustratorzy.  

To zainspirowało Admind do przygotowania kampanii pt. “360 days of recruitment”. Nazwa nawiązuje do tego, że agencja prowadzi rekrutacje przez cały rok.

360 days of recruitment360 days of recruitment

360 days of recruitment 

Jak mówi Krzysztof Klimek, Creative Director w Admind: “Najlepszym sposobem na przyciągnięcie uwagi było nie tylko wyróżnienie się z tłumu, ale też nawiązanie do tego, co jest szczególnie bliskie naszym wartościom. Postanowiliśmy połączyć naszą miłość do liter z realnym wyzwaniem rekrutacyjnym. Mając taką różnorodność stanowisk, na które szukamy kandydatów, postanowiliśmy stworzyć zupełnie nietypowy, bazujący na letter-designie alfabet”.  

Zespół Admind rzeczywiście podszedł do kampanii nietypowo. Do współpracy przy kampanii zaproszono artystów wyróżniających się podczas “36 days of type”.

W pierwszym etapie kampanii udział biorą: 

Każdy z twórców otrzymał zadanie, by zaprojektować ilustrację jednej z liter, od której zaczyna się nazwa stanowiska, na które Admind poszukuje kandydatów: 

  • B jak Brand Designer
  • G jak Graphic Designer
  • M jak Motion Designer
  • P jak Project Manager
  • S jak Senior Graphic Designer
  • U jak UX Design Lead

360 days of recruitment360 days of recruitment

Co najistotniejsze, każda ilustracja powinna zawierać elementy związane z pracą na danym stanowisku. Swoje prace artyści będą publikować na Instagramie z hasztagiem #360daysofrecruitment, by zachęcić obserwujących ich designerów do zapoznania się z ofertami pracy w Admind.

„Byliśmy bardzo ciekawi, jak ilustratorzy, których znamy i cenimy zinterpretują to, jak my postrzegamy wyzwania na danym stanowisku pracy w Admind. Mamy prace o bardzo różnej stylistyce, a jednak całość jest bardzo spójna. Nie możemy się doczekać kolejnych projektów i efektów.” - tłumaczy Krzysztof Klimek 

To jednak nie koniec. Admind przygotowuje się do uruchomienia kampanii outdoorowej w największych polskich miastach. Ponadto już niedługo wystartuje konkurs dla studentów, którzy za zadanie będą mieli zaprojektowanie litery „J” jak Junior Graphic Designer. Wyróżnieni uczestnicy otrzymają nagrodę pieniężną oraz możliwość zatrudnienia w Admind.

Zachęcamy do śledzenia kampanii na Instagramie oraz na stronie kampanii. Z całą pewnością nie zabraknie kolejnych, ciekawych ilustracji od najlepszych twórców.