Black Dog, to portugalskie bistro zlokalizowane w centrum handlowym. Zadaniem studia FLOV® było zaprojektowanie identyfikacji wizualnej oddającej ducha tego miejsca. Pokazującej je jako idealne miejsce zarówno na leniwą celebrację dnia, jak również na szybką przekąskę w trakcie zakupów.
Inspiracja przyszła z życia, a nowym brand hero marki stał się kreskówkowy pies inspirowany prawidziwym, futrzanym towarzyszem właściciela, a zarazem stałym bywalcem lokalu, który jest ulubieńcem gości. Przedstawiony został jako radosny zwierzak w zabawnych pozach i z różnymi atrybutami - kawą, bajglem czy lodami w zależności od zastosowania.
W logotypie zastosowano bezszeryfowy krój pisma, który oddaje przyjaznego ducha marki. Nowoczesna estetyka fontu oddaje luźne podejście bistro i panującą w nim swobodną atmosferę.
Każdy element projektu łączy zabawę z funkcjonalnością, tworząc dynamiczną, wesołą i zapadającą w pamięć identyfikację.
FLOV® to wrocławskie studio brandingowe z ponad 10-letnim stażem na rynku, które specjalizuje się w budowaniu tożsamości marek, opracowywaniu strategii, projektowaniu opakowań, tworzeniu ilustracji oraz kreacji graficznej. Choć FLOV® zorientowane jest na przyszłość i jest na bieżąco z aktualnymi trendami, ceni sobie klasyczne, ponadczasowe rozwiązania. Priorytetem jest dla nich autentyczna komunikacja i dążenie do bezpośrednich, szczerych relacji z klientami. Niezależnie od skali projektu, angażują się w niego w pełni, dążąc do osiągnięcia optymalnych rezultatów dla obu stron.