Okładka artykułu Znamy zwycięzców konkursu animacji marketingowej — Timecode Akcja Animacja 2020
Informacje prasowe

Znamy zwycięzców konkursu animacji marketingowej

Timecode Akcja Animacja 2020

0

Podczas finału tegorocznej edycji konkursu Timecode Akcja Animacja, transmitowanego na facebooku, jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie sześć wyróżnień.

Timecode Akcja Animacja 2020 wygrał Michał Leonczuk, który przygotował animację dla marki Ikea.

Edycja 2020 odbyła się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Wszystkie zadania konkursowe miały wspólny temat przewodni - ekologię.  Do konkursu zgłosiło się 189 twórców z całej Polski.

Poziom tegorocznych prac, w naszej ocenie był naprawdę wysoki. Wygrała animacja Michała Leonczuka, którą jurorzy uznali za oryginalną, ciekawą, dopracowaną i estetyczną, a przede wszystkim dobrze odzwierciedlającą DNA marki Ikea.  Konkurs kierujemy do twórców animacji i motion designerów, którzy chcą realizować projekty na potrzeby komunikacji marketingowej, dlatego istotnym kryterium oceny jest właśnie spójność z charakterem marki. W tej pracy to było bardzo dobrze widać - powiedział Tomasz Dławichowski - managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizator konkursu.

Grand Prix 2020:

autor: Michał Leonczuk

Zwycięzca tegorocznej edycji otrzymał honorarium 10 000 zł, monitor Eizo ColorEdge CS2410, tablet Wacom One oraz statuetkę wykonaną przez studio UAU PROJEKT, w technologii druku 3d, z materiałów pochodzących recyklingu.

Partnerzy konkursu: Credit Acricole Bank Polski, Ikea, Fixly, NEXERA, Magne B6 i Żywiec Zdrój   przyznawali swoje wyróżnienia w postaci honorariów 2000 zł oraz tabletów Wacom Baboo Slate. Otrzymali je: Kamila Szkolnik-Gołdyn, Adam Łabuś, Michał Leonczuk, Natalia Biegaj, Barbara Szczepanek, Klaudia Kuśnierz i Grzegorz Samson.

Wyróżnione prace:

Fixly - Adam Łabuś

IKEA - Natalia Biegaj

Credit Agricole - Barbara Szczepanek i Klaudia Kuśnierz

Nexera - Kamila Szkolnik-Gołdyn

MagneB6 - Grzegorz Samson

Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu w dowolnej technice animacyjnej filmu do jednej z sześciu gotowych ścieżek dźwiękowych przygotowanych przez agencje: FCB Bridge 2 Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.

Prace tegorocznych laureatów można obejrzeć na: www.timecodeakcjaanimacja.pl

To może Cię zainteresować