Macie problem z wyceną swojej pracy? Nie wiecie, ile powinien kosztować Wasz czas i umiejętności? A może uważacie, że nadszedł czas, aby zweryfikować podejście, które stosowaliście do tej pory?
Te i inne wątpliwości w swoim kursie Wycena w branży kreatywnej rozwiewa Jacek Kłosiński - bloger, szkoleniowiec, a mówiąc ogólniej - człowiek, który za zawód wybrał sobie „pomoc w kreatywnej pracy”.
Kurs Jacka, to bogate w wiedzę, interaktywne kompendium, w którym znajdziecie informacje, które z mogą pomóc tym z Was, którzy dopiero wchodzą na rynek oraz takim, których obecność na nim jest już ugruntowana.
Kierowany jest przede wszystkim dla samodzielnych twórców, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i innych usługodawców pracujących w branży kreatywnej.
Szkolenie składa się z 5 rozdziałów, w ramach których przygotowane zostało 40 lekcji. Podczas ich lektury uzyskacie między innymi odpowiedzi na takie pytania, jak:
- Jak oszacować własne oczekiwania finansowe?
- Jakie czynniki wziąć pod uwagę w trakcie wyceny?
- Jak określić ryzyko projektu?
- Jak zaprezentować kosztorys klientowi, żeby ten go zaakceptował?
- Jak zastosować wiedzę z zakresu psychologii, żeby cena została lepiej odebrana?
- W jakim modelu najlepiej rozliczać się z klientem?
- Co zrobić, żeby zwiększyć swoje stawki?
- Jak zmaksymalizować własny zysk przy ograniczonym budżecie klienta?
- Co zrobić, żeby zwiększyć ilość zapytań od klientów?
Większość lekcji uzupełniona jest o ćwiczenia, których zrealizowanie pozwoli odnieść zdobywaną wiedzę do swojej sytuacji. Dodatkowo długość każdej z nich została dobrana tak, aby nie przytłaczała i była łatwa do realizacji.
Cena kursu w wersji podstawowej, to 349 zł (obecnie 299 zł w promocji), w wersji Premium – 459 zł (obecnie 399 zł). Kurs zakupić można na stronie Jacka do 1 kwietnia.