Okładka artykułu Zaprojektuj grafikę na T-shirt i wygraj nawet 10 tys. — Weź udział w IV edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Aktualności

Zaprojektuj grafikę na T-shirt i wygraj nawet 10 tys.

Weź udział w IV edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

0

Śliwka Nałęczowska nieustannie łączy i inspiruje. Marka kultowych pralin właśnie startuje z czwartą edycją konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Tym razem stawia na autentyczną sztukę łączenia i czeka na zgłoszenia ludzi z pasją, którzy razem z nią chcą projektować otaczający nas świat i rzeczy, które będziemy nosić. W bieżącej odsłonie projektu młodzi artyści mają za zadanie przygotować projekt grafiki na T-shirt. Zgłoszenia mogą przesyłać do 25 kwietnia 2021 r.

Hasło przewodnie tegorocznej edycji Design by Śliwka Nałęczowska to sztuka łączenia. Zadaniem uczestników jest jego twórcza interpretacja wyrażona w formie projektu nadruku na koszulkę. Zgłoszenia powinny zawierać projekt nadruku oraz wizualizację nadruku na koszulce. Projekty oceni jury, w składzie którego zasiądą m.in.: Mateusz Suda, ilustrator mody, projektant graficzny i dyrektor artystyczny, prof. Ksawery Piwocki, uznany autorytet wśród studentów i były rektor warszawskiej ASP oraz eksperci projektowania i designu z ramienia partnerów i patronów akcji. Prace można przesyłać do 25 kwietnia br. za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl.

Design by Śliwka NałęczowskaIdeą Design by Śliwka Nałęczowska jest wspieranie i promocja młodych twórców, grafików i projektantów (zarówno profesjonalistów, jak i amatorów). Laureaci pierwszych ośmiu miejsc otrzymają nagrody finansowe (10 000 zł, 7 000 zł, 5 000 zł, 5 x 500 zł) i zapasy Śliwki Nałęczowskiej. Autorzy prac, które uplasują się na pozycjach od dziewiątej do dwunastej, zostaną nagrodzeni zestawami pralin. Wybrane prace stworzą limitowaną kolekcję T-shirtów. Trafi ona do ogólnopolskiej sprzedaży w salonach sieci Medicine, która podobnie jak Śliwka Nałęczowska mocno akcentuje w swojej strategii promowanie polskich artystów.

Partnerami tegorocznej edycji są: marka odzieżowa Medicine, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie i Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Patronat medialny nad konkursem objęli: NOIZZ, Grafmag i K MAG.

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na  www.designbysliwkanaleczowska.pl.

To może Cię zainteresować