Na konferencji “Przyszłość Poligrafii – walka jakości z ceną” zostanie zaprezentowany raport przygotowany przez ekspertów z firmy Key2Print o Przyszłości Poligrafii 2016. Celem badania było wytyczenie oraz kierunku rozwoju, w którym podążać będzie branża poligraficzna w najbliższych latach, a także określenie barier w rozwoju tej branży.
Badanie zostało przeprowadzone przez zespół Key2Print na dwóch płaszczyznach:
- badanie szybkości obsługi klientów przez polskie drukarni – analiza odpowiedzi składanych internetowo przez “cichego klienta”
- badanie jakości obsługi klientów w polskich drukarniach – ankiety przeprowadzane podczas targów Remadays 2016
Key2Print między innymi wnikliwie przeanalizował 50 stron internetowych drukarni, pod względem znalezienia najprostszej drogi złożenia zlecenia przez klienta i odpowiedzi na pytanie – jakie formy kontaktu są dostępne dla klienta na stronach Internetowych drukarń. Przeprowadził też ankiety pośród uczestników targów Remadays, które odbyły w 2016 roku w Nadarzynie – 150 spotkań ankietowych podczas, których właściciele drukarń oraz osoby związane z branża były pytane o priorytety w obsłudze klientów.
Wyniki, a także bardziej szczegółowy opis znajdziecie w raporcie, który zostanie zaprezentowany podczas konferencji “Przyszłość Poligrafii – walka jakości z ceną”, a także na łamach blog.key2print.com.