Okładka artykułu Polish Graphic Design Awards 2018 — Rusza druga edycja konkursu
Informacje prasowe

Polish Graphic Design Awards 2018

Rusza druga edycja konkursu

0

Rusza druga edycja Polish Graphic Design Awards - największego konkursu poświęconego komunikacji wizualnej i projektowaniu graficznemu w Polsce. W tym roku wydarzenia powstaje we współpracy z European Design Awards.

Polish Graphic Design Awards to konkurs na projekty zrealizowane, wdrożone lub upublicznione między 1 stycznia a  31 grudnia 2018 roku. Zgłosić do niego możecie swoje najlepsze identyfikacje wizualne, plakaty, kroje pism, ilustracje, wydawnictwa, magazyny i gazety, infografiki, wayfinding, opakowania, motion graphics, digital media, a także projektowanie eksperymentalne i studenckie.

Podczas konkrsu prace oceniane będą w 14 kategoriach i 44 podkategoriach przez 14 specjalnie sprofilowanych komisji konkursowych. 

Polish Graphic Design Awards

Polish Graphic Design Awards to 37 jurorów i jurorek, wybitnych specjalistów, doświadczonych projektantów oraz laureatów konkursu designerskich, w gronie których znajdują się m. in: Karol Banach, Małgorzata Gurowska, Marcin Hernas, Michał Łojewski (White Cat Studio), Maciej Mach (studio Uniforma), Mateusz Machalski, Bartek Macias (Lunapark), studio Melt, Alek Panfiłow, prof. Jerzy Porębski (Towarzystwo Projektowe), studio Podpunkt, studio Super Super, Ania Światłowska czy Beata Śliwińska „Barrakuz”. Z ramienia Grafmag w kategorii „specjalne” zgłoszenia oceniać będzie Ola.

Zakończeniem  Polish Graphic Design Awards będzie uroczysta gala i wręczenie nagród w ramach festiwalu European Design Awards w Warszawie w dniach 7-9 czerwca 2019 roku.

Informacji techniczne:

Zgłoszenia i cena uczestnictwa zależne są od terminu nadsyłania prac konkursowych. Ostateczny termin zgłoszeń upływa 1 kwietnia 2019 roku. Do 11 stycznia 2019 roku można zgłaszać prace w niższej cenie. 

Zgłoś się

Lista jurorów i jurorek:

Polish Graphic Design Awards

  • Identyfikacja wizualna: Michał Łojewski (White Cat Studio), Ania Światłowska, Filip Zdrodowski (SuperSuper)
  • Plakat: Grzegorz Domaradzki, Małgorzata Gurowska, Mariusz Knorowski (Muzeum Plakatu)
  • Ilustracja: Karol Banach, Bartosz Morawski, Beata Śliwińska „Barrakuz”
  • Projektowanie krojów pism: Beata Kurek (LoveLetters Studio), Mateusz MachaIski, Marianna Paszkowska
  • Wydawnictwa: Magda Dobruk (Podpunkt), Marcin Hernas, Ania Światłowska
  • Prasa: Dawid Błażewicz (SuperSuper), Anna Dyakowska, Mateusz Kaniewski (rzeczyobrazkowe)
  • Infografika: Emilka Bojańczyk (Podpunkt), Ania Światłowska, Kingę Limanowską (rzeczyobrazkowe)
  • Wayfinding: Jerzy Porębski (Towarzystwo Projektowe), Anita Wasik, Bartłomiej Witański (Blank Studio)
  • Opakowania: Magdalena Falkiewicz (Lobzowska Studio), Aleksander i Gustaw Lange (Lang & Lang), Michał Łojewski (White Cat Studio)
  • Digital media: Piotr Burdyło (Superskrypt), Maciej Mach (Uniforma), Adam Zawiasiński (SuperSuper)
  • Motion graphics: Bartek Macias (Lunapark), Alek Panfiłow, Kamila Staszczyszyn (Melt)
  • Projekty eksperymentalne: Krystian Berlak (SuperSuper), Małgorzata Gurowska, Kuba Matyka (Melt)
  • Projekt studencki: Mateusz Machalski, Diana Makulska (Podpunkt), Beata Śliwińska „Barrakuz”
  • Projektantka, projektant i zespół 2018: Małgorzata Gurowska, Jacek Majewski (SuperSuper), Kuba Matyka (Melt), Marian Misiak (Threedotstyp) i Aleksandra Tulibacka (Grafmag).

Materiały prasowe organizatora

To może Cię zainteresować