Okładka artykułu Jak wycenić swoją pracę? — Kurs „Wycena pracy w branży kreatywnej” ponownie dostępny
Artykuł sponsorowany

Jak wycenić swoją pracę?

Kurs „Wycena pracy w branży kreatywnej” ponownie dostępny

0

Jak wycenić swoją pracę? To jedno z pytań, które pojawia się u nas i na przeróżnych grupach w sieci wielokrotnie, często nie tylko z ust początkujących grafików, ale i doświadczonych projektantów. Jednoznacznej odpowiedzi, jak to zwykle bywa, nie ma – bo można robić ankiety i porównywać średnią, ale tak naprawdę niewiele nam to daje.

Tyle wycen, ile twórców. Jedni zajmują się włącznie projektowaniem, inni działają dodatkowo komunikując się z klientem, podpowiadając strategię ciekawe rozwiązania. Różnią się także koszty – inaczej cenić się będzie osoba pracująca z domu, nie mająca własnej działalności, a inaczej taka, która posiada firmę i oprócz miesięcznego ZUSu do kosztów działalności dochodzą jej chociażby te związane z wynajem biura i inne opłaty.

Jednym z rozwiązań, które mogą pomóc w wycenie własnej pracy jest właśnie zrozumienie istoty wyceny, a nie staranie się ustalić sztywnych cenników dla wszystkich klientów na raz. Z taką pomocą przyjdzie właśnie kurs Jacka Kłosińskiego.

Dlaczego właśnie ten kurs?

Jeśli się postaracie, w sieci znajdziecie z pewnością wiele kursów, które pomogą Wam zrozumieć wycenę i robić to lepiej, dlaczego więc wybrać kurs Jacka? Dużą jego zaletą są konkretny i interaktywna forma. W ramach 5 rozdziałów i 40 lekcji poznajemy szczegóły wyceny od strony praktycznej.

Prezentowane są one nam w jasny, bezpośredni sposób. Miłym dodatkiem jest też wykorzystywanie naszego imienia wewnątrz tekstu tak, abyśmy czuli, że jest on kierowany do nas. Każda z 40 lekcji zakończona jest listą pytań, swego rodzaju zadań, które pomagają wprowadzić w życie wcześniej wspomniane zagadnienia i lepiej zrozumieć co powinniśmy zmienić w swoim podejściu do klienta, aby osiągać lepsze efekty.

Wycena pracy w branży kreatywnejDużą zaletą jest też podejście – autor nie skupia się wyłącznie na wycenie jako takiej – jego celem nie jest pomoc nam w stworzeniu cennika, a raczej zmiana naszego podejścia i wypracowanie strategii wyceniania swojej pracy i przede wszystkim prezentowania tych wycen klientowi w taki sposób, aby zostały one zaakceptowane.

Jacek Kłosiński do tego tematu podchodzi bardzo rzetelnie, korzysta z własnych doświadczeń (do niedawna był wspólnikiem w agencji graficznej) oraz wiedzy z zakresu psychologii, badań nad motywacjami jakie sprawiają, że ludzie podejmują takie, a nie inne decyzje. To duży plus i coś, co nas bardzo pozytywnie zaskoczyło. Kurs ten w dużej mirze jest więc poradnikiem biznesowym - podchodzacym do tematu dość szeroko.

Ile to kosztuje?

Więcej szczegółów na temat tego co znajdziecie w kursie i do kogo jest on kierowany znajdziecie na tej stronie. Kurs dostępny jest w sprzedaży do środy (30 stycznia) w cenie 349 zł za wersję regular i 399 zł za wersję premium.

Kurs wycena pracy w branży kreatywnejTo jak, kto chcę nauczyć się wyceniać swoją pracę?

Sprawdź szczegóły