Ruszyła druga edycja konkursu kreatywnego dla pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na wygląd przestrzeni publicznej - ArtInPost.
Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 25 tysięcy złotych, a przede wszystkim realizacja projektów i ich ekspozycja na kilkuset Paczkomatach w całej Polsce.
Edycja 2021 jest realizowana w temacie szeroko pojętej idei EKO (SLOW, ZERO WASTE, GREEN DELIVERY). Organizatorzy umożliwiają wykorzystanie powierzchni Paczkomatów artystom, społecznikom, amatorom projektowania i wszystkim wrażliwym na ochronę środowiska, by mogli zwrócić w przestrzeni publicznej uwagę innych na potrzebę dbania o środowisko.
Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu grafiki na Paczkomat. Wystarczy trochę kreatywności, wrażliwość na świat i chęć inspirowania otoczenia do proekologicznej aktywności w różnych aspektach codziennego życia.
Na przesłanie prac uczestnicy mają czas do 14 kwietnia. Wyniki zostaną ogłoszone już 5 maja. Laureatów wyłoni Jury złożone z ekspertów z zakresu kreacji, wzornictwa, projektowania użytkowego i marketingu, które przyzna trzy atrakcyjne Nagrody Główne.
Zainteresowani? Jeśli potrzebujecie inspiracji, sprawdźcie jakie prace przygotowali laureaci poprzedniej edycji konkursu ArtInPost 2019 i zobaczcie, jak prezentują się w użyciu!
Laureaci konkursu
Paulina Adamowska
Karolina Woźniak
Iwona Kalitan-Młodkowska
ArtInPost 2019 na ulicach miast
Wystawa ArtInPost 2019 na konferencji GrafConf
Artykuł powstał przy współpracy z InPost.