Antalis we współpracy z marką Brand Identity, prestiżową platformą do projektowania graficznego, zaprasza twórców z całego świata do zgłaszania swoich najbardziej kreatywnych i zrównoważonych środowiskowo projektów wykonanych z produktów dystrybuowanych przez Antalis.
Graficy, agencje kreatywne, drukarnie czy właściciele marek mogą zgłaszać swoje najlepsze projekty w 4 głównych kategoriach: raporty i publikacje, korespondencja i zaproszenia, opakowania i produkty promocyjne, identyfikacja marki i produkty papiernicze.
Kreatywność i zrównoważony rozwój w sercu Antalis Creative Power Awards
Będąc prawdziwą wizytówką kreatywnego myślenia i ekologicznego podejścia, Antalis Creative Power Awards, ma na celu połączenie trendów w projektowaniu graficznym oraz zaangażowania projektów z całej Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Podczas konkursu Antalis Creative Power Awards zostanie przyjęty każdy projekt wykonany z wykorzystaniem przynajmniej jednej z oferowanych przez Antalis marek papieru (Olin Design, Olin Origins, Keaykolour, Nautilus, Cocoon itp.), który jest wspierany przez czołowych dostawców, takich jak Arjowiggins.
Jury, składające się z głównych graczy na światowej arenie druku i projektowania graficznego, wybierze następnie najbardziej kreatywne i inspiracyjne prace. Zgłoszenia będą przyjmowane do 31 maja 2022.
Kategorie konkursowe są następujące:
- Raporty i publikacje: raporty roczne, raporty CSR, książki artystyczne, lookbooki, katalogi itp.
- Korespondencja i zaproszenia: informacje prasowe, zaproszenia, pocztówki, ulotki, zawiadomienia o ślubie
- Opakowania i produkty promocyjne: pudełka na prezenty, plakaty, pudełka składane, torby na zakupy itp.
- Identyfikacja marki i produkty papiernicze: artykuły papiernicze biznesowe, tożsamość marki, menu, notebooki
Zwycięzcy tych kategorii otrzymają statuetkę Tailor-made Award stworzoną przez znaną francuską projektantkę Maud Vantours oraz zostaną zaproszeni na uroczystą kolację w najlepszej restauracji w swoim kraju.
Nagrody specjalne zostaną przyznane w kategoriach:
- Design for Good: W tej kategorii zostaną nagrodzone projekty aktywistyczne oraz projekty wspierające sprawy środowiskowe i społeczne.
- Historia papieru: W tej kategorii Antalis zaprasza uczestników do zaprezentowania potęgi papieru w ramach kampanii komunikacyjnej, dzieląc się inspiracyjną historią swojego projektu, strategii rozwoju marki lub dedykowanej kampanii komunikacyjnej.
- Eko-koncepcja: W tym obszarze Antalis pragnie wyróżnić kreatywne produkcje wykonane z papierów ekologicznych, zrealizowanych w sposób odpowiedzialny środowiskowo.
- Print Excellence: ta specjalna nagroda zostanie przyznana za projekty, które uzyskają najwyższą ocenę techniczną dotyczącą druku, sposobu uszlachetnienia produktu, elementów produkcyjnych.
Zwycięzcy nagród specjalnych wygrają wycieczkę do legendarnej papierni Arjowiggins Stoneywood w Szkocji i odkryją miejsce, w którym produkowana jest najbardziej zróżnicowana na świecie kolekcja papierów ozdobnych.
Wszyscy zwycięzcy zostaną ogłoszeni we wrześniu 2022 roku i otrzymają nagrodę Tailor-made Award stworzoną przez znaną francuską projektantkę Maud Vantours. Oprócz tego w kanałach partnerów konkursu odbędą się relacje, w tym wywiady z laureatami oraz artykuły merytoryczne.
W specjalnie wydanym magazynie Antalis Creative Power Awards (15 000 egzemplarzy), zostanie opublikowanych 50 najlepszych prac konkursu.
Wszystkie zgłoszenia można przesyłać online na stronie antaliscreativepowerawards.com/pl od teraz do 31 maja 2022 r.
Więcej informacji również na stronie Antalis.pl.