Pisz dla nas!

Opublikuj swój artykuł na Grafmag

Chociaż ścisła redakcja Grafmag, to zaledwie garstka osób, znajdziesz u nas teksty pisane przez wielu autorów, specjalistów z różnych branż, także blogerów. Ciągle szukamy nowych twarzy i pasjonatów projektowania, więc jeśli ciągnie Cię do dziennikarstwa, albo po prostu chcesz podzielić się swoją wiedzą, koniecznie się z nami skontaktuj!

Podziel się swoją wiedzą!

Ideą magazynu Grafmag jest publikowanie wartościowych treści dotyczących szeroko pojętego designu, projektowania, kodowania i tematów z nimi powiązanych (takich jak prawo autorskie, marketing czy SEO). Jeśli czujesz, że masz coś ciekawego do przekazania – prześlij do nas swój materiał.

W celu zapewnienia rzetelności i wysokiej jakości materiałów, gościnne wpisy powinny mieć charakter poradników lub felietonów i nie być wcześniej publikowane w języku polskim. Poza wyjątkowymi sytuacjami, nie publikujemy nadesłanych recenzji i galerii inspiracji.

W wiadomości email z informacją o artykule prosimy o zawarcie poniższej treści:

Udzielam redakcji magazynu Grafmag nieodpłatnej licencji na nieograniczoną czasowo publikację w formie elektronicznej załączonego artykułu w ramach domeny grafmag.pl oraz na profilach portali społecznościowych zarządzanych przez redakcję magazynu. Artykuł przez cały okres publikacji musi być dostępny publicznie i nieodpłatnie.

Po co pisać na Grafmag?

Pod każdym artykułem umieszczamy informację o jego autorze. W podpisie znajduje się imię i nazwisko, odnośnik do Twojego portfolio lub strony firmowej, awatar oraz krótki opis. W opisie umieścić możesz wszystko – od informacji o zainteresowaniach po te o branży lub firmie, w której pracujesz (nie może jednak zawierać linków).

Dodatkowo, autor każdego artykułu otrzyma od nas kubek GrafMug – idealny do parzenia porannej kawy oraz możliwość zamieszczenia reklamy na okres dwóch tygodni.

Grafmag jest zarejestrowanym sądownie czasopismem wydawanym online. Jeśli Twoja szkoła lub uczelnia, przy rozdzielaniu stypendiów lub nagród, bierze pod uwagę publikacje w tego typu magazynach, chętnie wystawimy Ci odpowiednie zaświadczenie.

Stali autorzy

Ciągle szukamy także twórców, którzy będą chcieli współpracować z nami na stałe - regularnie pisać teksty i współtworzyć z nami Grafmag.

Twórcy współpracujący z nami na stałe mają możliwość recenzowania oprogramowania, książek i sprzętu naszych partnerów, mogą także towarzyszyć lub zastępować nas na wydarzeniach branżowych.

Jeśli masz ochotę do nas dołączyć - koniecznie daj znam znać!

Wszystkie zgłoszenia prosimy nadsyłać na:

redakcja@grafmag.pl

Informacje prasowe

Chętnie zamieszczamy na Grafmagu także informacje prasowe lub ich skróty. Jeśli chcesz przekazać nam takie treści - napisz na prasa@grafmag.pl. Zastrzegamy sobie prawo publikowania jedynie wybranych informacji.

Szczegółowe porady odnośnie tworzenia i przesyłania artykułów

Tworząc swój artykuł weź pod uwagę listę porad zamieszczonych poniżej. Przestrzeganie ich ułatwi nam pracę i przyspieszy czas potrzebny na przygotowanie go pod publikację:

  • Tekst artykułu musi być nadesłany w formacie, z którego będziemy w stanie go skopiować (np. ODT, DOC, DOCX, ale nie PDF), może być udostępniony linkiem na Google Docs.
  • Podczas formatowania Twojego artykułu pamiętaj o oznaczeniu jego części, takich jak nagłówki, akapity, linki itp.
  • Wszystkie obrazki, które mają zostać dołączone do artykułu, muszą zostać nadesłane osobno (dozwolone rozszerzenia, to JPG i PNG, GIF tylko w przypadku, gdy trzeba będzie pokazać coś ruchomego), minimalna szerokość małych grafik, to 700 px, dużych 1000 px. Do publikacji niezbędna jest także grafika nagłówka w wielkości 1920 × 800 px.
  • Podczas ilustrowania artykułu możesz korzystać ze zdjęć z banku Adobe Stock - dzięki naszej współpracy wykupimy je na potrzeby Twojego tekstu.
  • Jeśli artykuł dotyczy kodowania, obowiązkowe jest dołączenie demonstracji działania kodu.
  • Jeśli wysyłasz artykuł po raz pierwszy – prześlij nam także swoje zdjęcie wielkości (500 × 500 px), kilka zdań o sobie, adres do Twojej strony lub portfolio oraz adresy profili społecznościowych: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram.
  • Podczas tworzenia Twojego artykułu, musisz pamiętać o przestrzeganiu prawa. Zwróć szczególną uwagę na prawa autorskie do prac oraz tekstów, których używasz. Pamiętaj, że pod żadnym pozorem nie wolno Ci przypisywać sobie autorstwa prac oraz tekstów innych osób. Nie możesz także tłumaczyć materiałów z innych stron i pisać o nich jak o swoich. Wszelkie materiały, które nam udostępniasz muszą być Twoją własnością.