Okładka serii artykułów 52 tygodnie polskiego designu

52 tygodnie polskiego designu

Cotygodniowy cykl artykułów w ramach którego dzielimy się najciekawszymi projektami polskich twórców.
Czerwono-różowa wizja kobiecości — FEDERA z nową identyfikacją wizualną od Lotnej
Okładka artykułu Czerwono-różowa wizja kobiecości — FEDERA z nową identyfikacją wizualną od Lotnej

Czerwono-różowa wizja kobiecości

FEDERA z nową identyfikacją wizualną od Lotnej

Technologia z artystycznym zacięciem — Identyfikacja TDA (Tonik Design Academy)
Okładka artykułu Technologia z artystycznym zacięciem — Identyfikacja TDA (Tonik Design Academy)

Technologia z artystycznym zacięciem

Identyfikacja TDA (Tonik Design Academy)

Ogrody z innej strony — Identyfiakcja ECSO od Uniforma
Okładka artykułu Ogrody z innej strony — Identyfiakcja ECSO od Uniforma

Ogrody z innej strony

Identyfiakcja ECSO od Uniforma

Witamy w nadmorskim kurorcie — Projekt kampanii jubileuszowej miasta Sopot od Podpunkt
Okładka artykułu Witamy w nadmorskim kurorcie — Projekt kampanii jubileuszowej miasta Sopot od Podpunkt

Witamy w nadmorskim kurorcie

Projekt kampanii jubileuszowej miasta Sopot od Podpunkt

Znane loga zinterpretowane przy użyciu sztucznej inteligencji — Eksperyment wizualny Jacka Jabłońskiego
Okładka artykułu Znane loga zinterpretowane przy użyciu sztucznej inteligencji — Eksperyment wizualny Jacka Jabłońskiego

Znane loga zinterpretowane przy użyciu sztucznej inteligencji

Eksperyment wizualny Jacka Jabłońskiego

Marka przemysłowa z silnym charakterem — Identyfikacja Hyperset od Symbol Studio
Okładka artykułu Marka przemysłowa z silnym charakterem — Identyfikacja Hyperset od Symbol Studio

Marka przemysłowa z silnym charakterem

Identyfikacja Hyperset od Symbol Studio

Identyfikacja inspirowana ideą Bauhausu — Branding studia AUF od Markiewicz Studio
Okładka artykułu Identyfikacja inspirowana ideą Bauhausu — Branding studia AUF od Markiewicz Studio

Identyfikacja inspirowana ideą Bauhausu

Branding studia AUF od Markiewicz Studio