Fundacja JWP, kancelaria JWP Rzecznicy Patentowi, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Polskie Stowarzyszenie Marketingu oraz magazyn „Grafmag” serdecznie zapraszają na bezpłatne warsztaty pt. „Czy każde logo może być znakiem towarowym”, które rozpoczynają cykl szkoleń z zakresu ochrony własności intelektualnej, adresowanych do grafików, twórców identyfikacji wizualnej, przedstawicieli agencji marketingowych, reklamowych, brandingowych.

Aktywiści fundacji już od ponad 4 lat dzielą się wiedzą z przedstawicielami różnych sektorów rynku, na temat tego jak skutecznie chronić swoją i przedsiębiorstwa własność intelektualną. Prelegentami będą głównie eksperci ds. własności intelektualnej i przemysłowej z Grupy JWP www.jwp.pl. W ramach tego cyklu organizatorzy przygotowali 5 spotkań, które potrwają około 1,5h każde.

jwp_zaproszenie_warsztaty_logo-1

Pierwsze z nich, które odbędzie się już 17 stycznia, odpowie na pytanie „Czy każde logo może być znakiem towarowym?”. Prelekcje poprowadzi Dorota Rzążewska, krajowy i europejski rzecznik patentowy oraz radca prawny, która poruszy następujące tematy:

  • O czym należy pamiętać tworząc logo firmy, aby mogło być znakiem towarowym?
  • Czym jest znak towarowy dla Klienta?
  • Dlaczego nie wszystkie oznaczenia można zarejestrować?
  • Czemu służy badanie znaku w procesie tworzenia identyfikacji wizualnej?
  • Studium przypadku

Szkolenie jest bezpłatne, warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się poprzez formularz na stronie internetowej organizatorów.